
Articole care fac referire la Scandia


Lidl celebrează parteneriatul cu Sibiu - Regiune Gastronomică Europeană 2019 prin lansarea Săptămânii Sibiene în magazinele sale din toată țara
![[În numele publicului] Raluca Feher: S-au dus vremurile în care publicitatea influența privitorul, acum totul este meschin, uniform, mediocru](https://media.iqads.ro/2018/03/hb-raluca-feher-20170330-0034-cover-410.jpg)
[În numele publicului] Raluca Feher: S-au dus vremurile în care publicitatea influența privitorul, acum totul este meschin, uniform, mediocru
![[Folclorul din reclame] Raluca Feher și cum atragi atenția: De ce nu facem direct un porno cu pisici?](https://media.iqads.ro/2017/08/raluca-feher-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Raluca Feher și cum atragi atenția: De ce nu facem direct un porno cu pisici?

25 de oameni, 7 clienti si o orientare spre content. Despre debutul Fractal Communications in grupul Geometry Global

Romania TV caută vinovații din stradă. Brandurile care s-au promovat în prime time la această televiziune

Antena 3 încearcă obiectivitatea. Brandurile care s-au promovat în prime time la aceasta televiziune

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV

Dupa 16 ani si 6 agentii, Carmen Sterian continua pe cont propriu si schimba perspectiva de lucru: "la serviciu" vs. "in serviciul"
![[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.](https://media.iqads.ro/2015/12/hortensia-nastase-vice-presedinte-creative-services-lowe-v1-cover-800-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Hortensia Nastase (Lowe Group): Consumatorii nostri se concentreaza timp de maxim 6 secunde. Dupa care, i-am pierdut.

Ana-Maria Ghiurca (CSD, Lowe Profero): Big data e viitorul si in comunicarea digitala, iar reteaua Lowe Profero dispune de tool-uri proprii pentru analiza si interpretare pe care vrem sa le implementam si in Romania
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii](https://media.iqads.ro/2015/12/dsc-14821-cover-800-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii

Florin Dumitrescu: În privința modei tradiționaliste din publicitate, consumatorii sunt cei care îi manipulează pe publicitari, nu invers
![[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru](https://media.iqads.ro/2015/10/hortensia-nastase-vice-presedinte-creative-services-lowe-v1-cover-410.jpg)
[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru
![[CV de agentie] Cristina Purcarea, CAP: "Departament" nu e un cuvant prea intalnit la noi, ne spunem pe nume](https://media.iqads.ro/2015/10/kiki-purcarea-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Cristina Purcarea, CAP: "Departament" nu e un cuvant prea intalnit la noi, ne spunem pe nume
![[Marketeri despre creativitate] Alexandra Bucur (Scandia Food): Creativitatea ar trebui, printre altele, sa vanda, ar trebui sa fie memorabila si da, ar trebui sa livreze rezultate](https://media.iqads.ro/2015/08/alexandra-bucur-scandia-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Alexandra Bucur (Scandia Food): Creativitatea ar trebui, printre altele, sa vanda, ar trebui sa fie memorabila si da, ar trebui sa livreze rezultate
![[Client Service 2.0] Alina Balan (Lowe Romania): In advertising, imaginea CS-ului folosit ca posta rapida bantuie accountii "cinstiti" de ceva vreme. Este un dat](https://media.iqads.ro/2015/08/alina-balan-client-service-director-lowe-cover-410.jpg)
[Client Service 2.0] Alina Balan (Lowe Romania): In advertising, imaginea CS-ului folosit ca posta rapida bantuie accountii "cinstiti" de ceva vreme. Este un dat

Lowe are un nou Director de Strategie. Bogdan Ionita: „Cred in perspectivism si in tehnica pasilor marunti”

Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior
![[Brand romanesc] Alexandra Bucur (Scandia Food): Dupa 18 ani de existenta, Pate Bucegi este in continuare lider de piata detasat, ajungand la o cota de piata de peste 35% in comertul modern](https://media.iqads.ro/2015/06/a-mg-1322-cover-410.jpg)
[Brand romanesc] Alexandra Bucur (Scandia Food): Dupa 18 ani de existenta, Pate Bucegi este in continuare lider de piata detasat, ajungand la o cota de piata de peste 35% in comertul modern

Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in iulie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in iunie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in martie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in ianuarie 2014

Digital Star: In 2013 am castigat clientii H&M, McDonald’s, Scandia Sibiu, XXL Mega Discount, Corso, Carpatina, Indygen

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in decembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in octombrie 2013
