
Articole care fac referire la Sanofi


Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media

Fundația Publicis lansează Working With Cancer pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

O nouă cercetare realizată de Teads și Havas Media Group arată că reclamele plasate în publicații online de calitate, relevante pentru cititori beneficiază de atenție sporită

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

Caravana de Bine a Crucii Roșii Române dă startul testărilor medicale gratuite în 16 județe din țară

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

Pe 10 decembrie 2020, vă dăm întâlnire online la prima ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore

Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

Johnson&Johnson și Ogilvy România au lansat noua gamă Neutrogena® prin intermediul primului eveniment de beauty organizat online
![[Politici de mediu] Andreea Ivan & Raluca Coman: Schimbările climatice actuale și viitoare expun un număr tot mai mare de persoane la multiple riscuri pentru sănătate](https://media.iqads.ro/2020/01/collage27-cover-410.jpg)
[Politici de mediu] Andreea Ivan & Raluca Coman: Schimbările climatice actuale și viitoare expun un număr tot mai mare de persoane la multiple riscuri pentru sănătate

IKEA România, Carta Diversității din România și Ambasada Suediei în România au lansat astăzi un Apel la Acțiune la nivel de CEO pentru Egalitatea de Gen

IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

Înainte de Cannes Lions, câțiva dintre cei mai cunoscuți creativi ai planetei vin la iCEE.fest, în 14 si 15 iunie

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu
![[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners](https://media.iqads.ro/2017/06/effie-n-cover-800-cover-410.jpg)