
Articole care fac referire la Salvati Delta

![[Pretul ideilor] Semida Duriga: "O idee costa cat a costat intotdeauna si, anume, exact cat o masina. Cum, nu stiti cat costa o masina? Nasol"](https://media.iqads.ro/2017/10/semida-ptiqads-cover-410.jpg)
[Pretul ideilor] Semida Duriga: "O idee costa cat a costat intotdeauna si, anume, exact cat o masina. Cum, nu stiti cat costa o masina? Nasol"

Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau

Dragos Bucurenci: Bunica mea nu intelege nici acum prea bine ce ma ocup, ceea ce ramane o constanta a vietii mele profesionale
![[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions](https://media.iqads.ro/2015/07/roxana-firoiu-cover-410.jpg)
[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions

Liviu Mihaiu: Sunt putine companiile care evalueaza cu adevarat impactul asupra unui proiect implementat alaturi de o organizatie si nu doar bifeaza in dreptul liniutei de strategie CSR din partea companiei-mama

Semida Duriga (Next Advertising): CSR-ul romanesc inca functioneaza foarte mult pe trenduri, nu pe lucruri asortate fiecarui brand

Cristian Grigorescu (Next Advertising - Netalurgica) despre piata de publicitate online in 2011 si 2012

Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala
![[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta
![[ADOR 2010] Liviu David raspunde la intrebarea: ce trebuie sa se intample pentru ca publicitatea romaneasca sa fie mai creativa?](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)