
Articole care fac referire la SABRE Awards


“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions

Jam Session Agency este singura agenție din România care obține premii de excelență în gândire strategică și impact în cadrul competiției WARC, și intră în topul global WARC al agențiilor independente

Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024

SocialPedia 57: Celebrăm Luna Martie alături de trei femei puternice, care schimbă lumea: Miruna Ioani, Oana Bulexa și Andra Pintican

PUBLICIS RELATIONS: O nouă agenție, parte din Publicis Groupe România, care propune o abordare diferită în comunicare și PR
![[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora](https://media.iqads.ro/2023/06/laura-mihaila-cover-410.jpg)
[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora

Cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, Turcia, reprezintă subiectul unei noi campanii de comunicare în România

Brandul de angajator al anului este „The place to be, now and beyond” al Cognizant Softvision, creat împreună cu agenția GMP PR

Jam Session Agency, singura agenție românească nominalizată la 3 festivaluri globale de creativitate

Wop, wop, wop. Golin câștigă trei premii la SABRE Awards EMEA 2022 și este finalistă în secțiunea Consultantul Anului în CEE
