
Articole care fac referire la Saatchi & Saatchi + The Geeks
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Saatchi & Saatchi + The Geeks


Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024

Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director

62% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au auzit de conceptul de Metaverse și sunt interesați să experimenteze experiențe virtuale

Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing și comunicare din țară, mizează pe Inteligența Artificială

Publicis Groupe CEE lansează o inițiativă pentru a susține echitatea de gen cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii

Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media

Fundația Publicis lansează Working With Cancer pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă

34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta

IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții

„Urările folositoare” ale Publicis Groupe. Cu ajutorul unui invitat special, Maurice Lévy și Arthur Sadoun pun accentul pe tipurile de cancer cauzate de HPV

Agențiile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est au fost recunoscute pentru eficacitate în cadrul Effie și WARC

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year

Publicis Groupe achiziționează VIVnetworks pentru a crea cea mai mare soluție de marketing afiliat bazat pe performanță din lume

Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor

Cum a apărut Yuki Saaki în viața noastră. Team Saatchi & Saatchi + The Geeks: Să fii creativ când e vorba despre creativitate nu e atât de simplu pe cât pare la prima vedere
![[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea](https://media.iqads.ro/2022/07/bogdan-costin-cover-410.jpg)
[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

Dăruiește Viață lansează campania ”Dăruitorii” pentru a marca aniversarea de 10 ani și 43 mil. € investiți în sistemul medical
![[A fost odată în digital] Mirabela Manea: Dacă în trecut brief-urile includeau o ultimă mențiune, „să avem și ceva pe digital pentru campania asta”, acum multe dintre brief-uri pornesc din digital](https://media.iqads.ro/2022/06/mm-landscape-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Mirabela Manea: Dacă în trecut brief-urile includeau o ultimă mențiune, „să avem și ceva pe digital pentru campania asta”, acum multe dintre brief-uri pornesc din digital

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei
