
Articole care fac referire la Roxana Niculae


Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Rocanotherworld e despre muzica. Și e despre oameni, despre oameni care se adună pentru artă, pentru dans și pentru zilele acelea de vară de care îți amintești cu dor

O nouă premieră adusă de Dăruiește Viață: românii pot echipa Spitalul de Copii construit din donații. #NoiFacemUnSpital

We Singing Colors lansează HOPIUM, un album la granița dintre indie-rock, folk și pop, peste care se așează noi sonorități ce promit a fi surprinzătoare
![[Obsesii part-time] Roxana Niculae: Cel mai mult contează să-ți găsești vocea. Și asta poți să o faci doar cântând, doar auzindu-te. De mii, de milioane de ori](https://media.iqads.ro/2021/08/wsc-control-photos-radu-mocanu56-1-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Roxana Niculae: Cel mai mult contează să-ți găsești vocea. Și asta poți să o faci doar cântând, doar auzindu-te. De mii, de milioane de ori

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Kubis creează o serie de șase videouri imersive care explorează prin sunet obiectele prezente în expoziția Design Flags de la Qreator by IQOS

„Musicalul perfect”, rescris la Grand Cinema & More prin efortul a zeci de solisti, actori si dansatori
![[Case study/ Product Placement] Pufuletii Gusto & Elena feat. Glance, "Mamma Mia". Videoclipul a depasit 14 milioane de vizualizari pe YouTube si 800 de difuzari pe televiziunile muzicale](https://media.iqads.ro/2014/11/elena-cover-410.jpg)
[Case study/ Product Placement] Pufuletii Gusto & Elena feat. Glance, "Mamma Mia". Videoclipul a depasit 14 milioane de vizualizari pe YouTube si 800 de difuzari pe televiziunile muzicale
![[Case Study/Product Placement] NESCAFÉ 3in1 & CRBL feat Denise,"Buna Dimineata". 1.000.000 de views in YouTube](https://media.iqads.ro/2014/11/buna-dimineata-cover-410.jpg)
[Case Study/Product Placement] NESCAFÉ 3in1 & CRBL feat Denise,"Buna Dimineata". 1.000.000 de views in YouTube

Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc
