
Articole care fac referire la Romanian PR Award


Confident Agency parteneriat exclusiv cu IntLaw Abogados y Consultores pentru susținerea companiilor care vor să între pe piața din Spania
![[Rewind & Play] Andrei Voinea: Cred că vom trăi într-o eră în care nu doar tehnologia, ci și etica vor deveni o parte din ADN-ul industriei creative](https://media.iqads.ro/2025/02/imagine-whatsapp-2025-01-22-la-14-27-44-afacf88e-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Andrei Voinea: Cred că vom trăi într-o eră în care nu doar tehnologia, ci și etica vor deveni o parte din ADN-ul industriei creative

CONFIDENT AGENCY: Creștere de 20% a cifrei de afaceri și extinderea portofoliului de clienți globali cu 35%

Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției

Campania de promovare națională și internațională a programului de turism cultural „România Atractivă” primește două distincții de aur la Gala Romanian PR Award

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.

Profi șterge tradiția de praf și devine cel mai apreciat susținător al micilor producători locali din România, prin platforma Via Profi

Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

Unpacked partnership: GRF+ devine agenția de PR și influencer marketing a Samsung pentru următorii 2 ani

CONFIDENT devine agenția de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din România

Sophia intră pe piața din Spania. Confident Agency susține dezvoltarea brandului “Sophia în franciză” în Barcelona și Baleare

GRF+ și The GOOD Company anunță un parteneriat pentru proiecte cu relevanță în business și în societate

Andrei Dragu este noul Chief Integration Officer pentru servicii de Marketing Comms al Graffiti Plus (GRF+)

Jam Session Agency este singura agenție din România care obține premii de excelență în gândire strategică și impact în cadrul competiției WARC, și intră în topul global WARC al agențiilor independente

Agenția Boutique SundayPR aduce de 10 ani plus valoare brandurilor și companiilor pe care le reprezintă

Confident Agency - premiu pentru comunicarea inovației în cadrul Galei Smart City Industry Awards (SCIA 8)

Muzeul Abandonului este primul muzeu din România nominalizat la The Museums and Heritage Awards, Londra

321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS

SocialPedia 57: Celebrăm Luna Martie alături de trei femei puternice, care schimbă lumea: Miruna Ioani, Oana Bulexa și Andra Pintican
![[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale](https://media.iqads.ro/2024/03/alexandra-mihailescu-bdr-associates-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale

Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

Crafters lansează un program de traininguri on-demand de comunicare antreprenorială, care îmbină consultanța cu teoria și practica
![[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024](https://media.iqads.ro/2024/02/ruxandramicsunescu-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate
