
Articole care fac referire la ROM


Constanța Logo Challenge | Dragoș Speriatu: Cea mai mare provocare a fost să concentrez într-un singur simbol vizual esența unui oraș întreg

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Confident Agency - premiu pentru comunicarea inovației în cadrul Galei Smart City Industry Awards (SCIA 8)

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop

Cu Oxygen și Garanti BBVA România, SE POATE, pentru toți și pentru toate, în campania de Crăciun WWF Bonus Card

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

SATELIT prezintă în luna noiembrie expoziții semnate Kinema Ikon și Aici Acolo Pop Up Gallery la Muzeul Național Tehnic din București

Președintele Asociației Române pentru Smart City trage un semnal de alarmă: Inteligența Artificială este o realitate în România

Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite

3000 de reclame, 11 lungmetraje & 20 de scurtmetraje mai târziu. Andu Radu: Sînt băiatul ăla mișto, simpatic și arogant de pe Facebook, care e cel mai bun la ce face

Cicliștii amatori și profesioniști vor concura pe marile bulevarde ale Bucureștiului, la prima ediție L’Étape România by Tour de France

OPPO lansează smartphone-urile din seria Reno7 Series și vârful de gamă Find X5 Pro în Europa Centrală și de Est

Matei Radu aka nEVER: In unele zile ies si fac inregistrari ambientale - prin oras sau in natura - pentru a-mi imbogati colectia personala de sunete pe care apoi le integrez in piesele mele

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year

Cristina Hurdubaia: Pot să spun despre mine că sunt un om foarte curajos. “Sufăr” de un curaj de ăsta nebun, deoarece eu nu sunt omul strategiilor

Selecționat la cel mai important festival de film din America de Nord, Întregalde poate fi văzut între 6 și 20 august în peste 20 de orașe din țară

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate](https://media.iqads.ro/2021/03/brandtailors-andreea-florea-2021-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate

Kris Hoet: Mai mult decât în orice altă piață în care am lucrat, in Romania există o manifestare incredibilă a mândriei locale ce se reflectă în campanii

Kris Hoet: I think more than any other market that I worked in, there is an incredible manifestation of local pride that translates into the works

Andrei Lăscuț: Challenge-ul industriei de marcom nu este să inoveze tehnic, ci să livreze valoare audienței sale
![[Scoala ADC*RO] Bogdan Bran: Rezolvarea brief-urilor a fost un carusel emoțional. Am trecut prin toate stările](https://media.iqads.ro/2020/07/lupofqmi-cover-410.jpg)
[Scoala ADC*RO] Bogdan Bran: Rezolvarea brief-urilor a fost un carusel emoțional. Am trecut prin toate stările
![[Start in creatie] Tiberiu Ivan: Nu am făcut încă puiul să zboare și nici nu m-am întrebat cât e halatul](https://media.iqads.ro/2020/05/tiberiu-ivan-cover-410.jpg)