
Articole care fac referire la Rodica Mihalache


Studiu MSL The Practice și eJobs: Atmosfera de lucru neprietenoasă îi determină pe 6 din 10 români să își schimbe jobul în următorul an

88% dintre romani amana investitiile pentru bunuri de folosinta indelungata spune “Barometrul de emotii ale consumatorului” lansat de Data Intelligence by Publicis Groupe Romania si Digitas Romania

Publicis Groupe România lansează proiectul Data Intelligence Solutions: peste 25 de soluții de date și consultanță strategică pentru peste 40 de clienți

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

O soluție pentru identificarea rentabilității investițiilor de marketing: Analiza Econometrică în portofoliul de produse Data@Core powered by Publicis Groupe România

Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.

Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta

Românii preferă „rețetele clasice” în timpul liber: TV-ul rămâne canalul media preferat, conform celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat cu sprijinul agențiilor de media Starcom și Zenith
![[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational](https://media.iqads.ro/2017/01/rodica-m-cover-800-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor](https://media.iqads.ro/2015/11/12247697-1185311321496800-4364365786006898389-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Observam si in Romania tineri care fie sunt influencers la 17-18 ani, fie dezvolta inventii cu puternic impact social, fie au initiative antreprenoriale
![[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”](https://media.iqads.ro/2015/07/crlogo1024x1024-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”

Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest Group

Infograficul #16 HumanGraphExperience – “Romanian Football Involvement”, lansat de Starcom MediaVest Group
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor](https://media.iqads.ro/2014/05/panel1-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor
