
Articole care fac referire la Roblox


Kaufland și v8 Interactive câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2023

Andra Cărbunaru: Acum totul e mișcare. Fie ținem pasul, fie ne lăsăm de meserie. Mulți ar spune că e rău, eu cred că e doar diferit

Marile branduri intră în joc. Cine sunt primii clienți care ating până la 8 milioane de români, prin noile formate de in-game advertising by Thinkdigital?

Alexandra Constantin, Lay's: Utilizarea platformelor noi, puțin testate de branduri, este atât o oportunitate, cât și o provocare

Programele de vară Logiscool România integrează activități în aer liber cu sesiuni de programare a roboților, creare de jocuri personalizate și editare de conținut foto-video, dedicate copiilor și adolescenților

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România
![[Game Changers] Andreea Ivănescu: În ziua de azi nu mai există profilul „gamer-ului”, ci mai degrabă există câte un joc pentru fiecare](https://media.iqads.ro/2022/05/andreea-ivanescu-cover-410.jpg)
[Game Changers] Andreea Ivănescu: În ziua de azi nu mai există profilul „gamer-ului”, ci mai degrabă există câte un joc pentru fiecare
![[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”](https://media.iqads.ro/2022/02/igu-3554-edit-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”
![[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator](https://media.iqads.ro/2022/02/ruxi-hs-0348-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator
