
Articole care fac referire la Reveal Marketing Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Reveal Marketing Research


Studiu Reveal Marketing Research - Inteligența Artificială transformă obiceiurile de consum: 6 din 10 români iau decizii de cumpărare cu ajutorul AI

Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

Reveal Marketing Research lansează un nou pachet de măsurare a sănătății brandului, bazat pe Brand Health Wheel

Studiu Reveal Marketing Research: Sustenabilitatea în consum, o preocupare în creștere – schimbările „reale” și prețurile accesibile devin priorități

Românii fac mai mult sport în 2024, conform studiului CIPRA. Mersul pe jos, exercițiile acasă și alergarea sunt top 3 activități fizice preferate

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Podcasturile și cărțile de dezvoltare personală sunt preferate de români în detrimentul mersului la psiholog

Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe

Studiu Orbit: Cercetările dezvăluie modalitățile preferate ale generației Z de a elimina micro stresul de zi cu zi

Studiu Reveal Marketing Research: Adaptare rapidă la Sistemul de Garanție-Returnare. 7 din 10 români returnează toate ambalajele cu garanție

Odihna a avansat pe primul loc în topul aspectelor cu impact asupra calității vieții românilor, conform noului studiu CIPRA

Studiu Reveal Marketing Research: Comunicarea cu copiii (55%) și gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocări întâmpinate de români în calitate de părinți

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională

Studiu Reveal Marketing Research: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din 10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu

Tappy, primul Promoter Digital din retail-ul românesc modern, în parteneriat cu Reveal Marketing Research facilitează conexiunea brand-client într-o manieră etnografică direct la locul de achiziție

Studiu Reveal Marketing Research: Partea I. Confruntarea dintre norme și valori în societatea românească

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

S-a lansat cea de-a 8-a ediție a OLX JOB INDEX. Peste 400 de specialiști în resurse umane au aflat trendurile de pe piața muncii, la conferința „ReSource by OLX Locuri de Muncă”

Pe 7 februarie, afli cum arată piața muncii din România și ce așteptări au angajații, în cadrul conferinței „ReSource 2024” by OLX Locuri de Muncă

Studiu Reveal Marketing Research: În teorie consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de nevoia de a salva resursele planetei, în practică 28% încearcă să consume cât mai sustenabil posibil

Reveal Market Resources: Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România

Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau ”verzi” sunt aspiraționale pentru 7 din 10 români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu accesibile decât alternativele convenționale

56% dintre români petrec cel mult 5 ore pe zi cu familia. Lipsa timpului, un factor important de stres

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Legumele, fructele și pâinea, top 3 alimente consumate zilnic sau aproape zilnic de 80% dintre români

Studiu Reveal Marketing Research: Pentru divertisment și relaxare românii accesează platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) și televiziunea (41%)
![[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora](https://media.iqads.ro/2023/06/laura-mihaila-cover-410.jpg)
[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora

Studiu Reveal Marketing Research: 5 din 10 copii primesc cadouri din partea părinților cu ocazia Zilei Copilului

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management – indoor advertising: 7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână

Alimentația și somnul sunt aspectele cu cel mai mare impact asupra calității vieții românilor, conform celui mai recent studiu CIPRA
