
Articole care fac referire la Reckitt


The World Federation of Advertisers (WFA) lansează Marketingul Sustenabil 2030 pentru a apropia intenția brandurilor de a face bine de acțiune

Fundația Publicis lansează Working With Cancer pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă

O nouă cercetare realizată de Teads și Havas Media Group arată că reclamele plasate în publicații online de calitate, relevante pentru cititori beneficiază de atenție sporită

Companiile care nu se adaptează la nevoile generațiilor millennials și z pierd lupta privind atragerea talentelor”. Iată care au fost cele mai importante subiecte dezbătute în cadrul „Magnetico 2022”

Accesul la testarea de reclame cu ajutorul inteligenței artificiale este acum disponibil prin Kantar Marketplace

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020
![[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"](https://media.iqads.ro/2018/02/loredana-baracu-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Ioana Ceapa (:PGM!): Nu suntem buni la new business si nu cred ca un client matur vrea asta de la agentia lui. Suntem buni la ceea ce facem

Pastel intra in al zecelea an de activitate cu o echipa integrata sub viziunea si managementul Danei Nae Popa

Vlad Grigore (QB Promotion): In urmatoarea perioada, focusul marilor jucatori din piata va fi pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul
![[INSIDER | Business-ul pastel in 2015] Ioana Mucenic: Fiecare client contribuie la business-ul nostru cu volume intre 3 si 12%](https://media.iqads.ro/2015/01/ioana-mucenic-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul pastel in 2015] Ioana Mucenic: Fiecare client contribuie la business-ul nostru cu volume intre 3 si 12%
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale](https://media.iqads.ro/2014/09/poza1-cover-410.jpg)