
Articole care fac referire la Real Beauty

![[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”](https://media.iqads.ro/2021/07/poza-miruna-antonescu-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”
![[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei](https://media.iqads.ro/2021/07/anca-iuhas-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei
![[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur](https://media.iqads.ro/2021/05/fotojet-2021-05-24t155724-539-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur
![[Flori, fete, feminism] Teodora Migdalovici și o anecdotă cu o directoare de creație suedeză: ”Daca tot am primit microfonul, pentru ca sunt femeie, macar sa-mi las creierul la vedere”](https://media.iqads.ro/2018/03/29-cover-410.jpg)
[Flori, fete, feminism] Teodora Migdalovici și o anecdotă cu o directoare de creație suedeză: ”Daca tot am primit microfonul, pentru ca sunt femeie, macar sa-mi las creierul la vedere”

Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum

Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
![[Grand Spoof by Ardealul] Dana Pascu: A devenit foarte greu sa gasesti pe cineva care sa accepte umorul intr-o categorie mai sus de economy](https://media.iqads.ro/2015/08/dana-pascu-cover-410.jpg)
[Grand Spoof by Ardealul] Dana Pascu: A devenit foarte greu sa gasesti pe cineva care sa accepte umorul intr-o categorie mai sus de economy

Alina Liciu (The Azores), despre abordarea responsabilitatii sociale si de mediu in strategia de branding

Andra Bria (Marks) si femvertising-ul: Atunci cand comunicam ceva, vrem sa intarim preconceptii, vrem sa perpetuam comportamente?

Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala
![[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania](https://media.iqads.ro/2013/12/mona-opran-cover-410.jpg)
[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania
![[Update] Elena Speer (Ipsos ASI CEE): Instrumente de research care identifica emotiile consumatorilor in legatura cu o reclama](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26463-cover-410.jpg)
[Update] Elena Speer (Ipsos ASI CEE): Instrumente de research care identifica emotiile consumatorilor in legatura cu o reclama
![[AdLife] Vasile Alboiu (SENIORHYPER): Prima data cand am intrat pe net mi s-a parut ca traiesc intr-un film SF](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26438-cover-410.jpg)
[AdLife] Vasile Alboiu (SENIORHYPER): Prima data cand am intrat pe net mi s-a parut ca traiesc intr-un film SF
