![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Razvan Matasel
![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)
![[Cronici politice] Alex Dincovici: Cred că ar trebui să depășim momentul în care cel mai bun lucru pe care îl ai de spus într-o campanie este că ceilalți sunt corupți](https://media.iqads.ro/2024/06/thumbnail-image002-cover-410.jpg)
[Cronici politice] Alex Dincovici: Cred că ar trebui să depășim momentul în care cel mai bun lucru pe care îl ai de spus într-o campanie este că ceilalți sunt corupți

Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

Razvan Matasel la GMP PR: Aduc cu mine obsesia mea pentru Idee si pentru cultura ei, idee care poate capata orice forma atat timp cat rezolva o problema de comunicare

25 de ani de strategie cu Razvan Matasel: Cred ca este extrem de important sa nu ramai blocat. Sa nu ramai blocat intr-un tool sau intr-un anumit mediu. Sa nu ramai blocat nici macar in propriul tau rationament
![[Creative 2023] Razvan Matasel: Cred ca in curand aceasta industrie va trebui sa renunte la sintagma de “creativa”. Pana la urma ce mai creeaza? Cea mai mare parte a devenit un cliseu](https://media.iqads.ro/2023/04/poza-carte-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Razvan Matasel: Cred ca in curand aceasta industrie va trebui sa renunte la sintagma de “creativa”. Pana la urma ce mai creeaza? Cea mai mare parte a devenit un cliseu
![[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta](https://media.iqads.ro/2021/12/fotojet-2021-12-13t104751-114-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
![[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor](https://media.iqads.ro/2021/09/mugur-4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor
![[2020. Ghid de supravietuire] Razvan Matasel: Ca om de strategie m-am simtit “razbunat”. Brandurile au invins…](https://media.iqads.ro/2020/12/razvan-matasel-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Razvan Matasel: Ca om de strategie m-am simtit “razbunat”. Brandurile au invins…

Cursuri de strategie pe YouTube cu Razvan Matasel. "Poate oamenii au mai mult timp sa se gandeasca la strategie, pentru ca vremea executiei a cam trecut"
![[Reguli de pitch] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel): Pitchurile "ca la carte" isi au locul in industriile care functioneaza "ca la carte"](https://media.iqads.ro/2019/07/atob3955-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel): Pitchurile "ca la carte" isi au locul in industriile care functioneaza "ca la carte"

Comunicare reactiva. Sau cum stiri din piata imobiliara devin acte de comunicare pentru Imobiliare.ro. In primetime, la ProTV. Proiect media dezvoltat de Arsenoaiei & Matasel
![[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente](https://media.iqads.ro/2018/12/atob4015-r-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente
![[Pe culmile lui 2017] Razvan Matasel: "Parca nu am vazut atatea “prostii” ca anul acesta de multa vreme"](https://media.iqads.ro/2017/12/22519517-10215297349773423-5842808343095925117-n-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Razvan Matasel: "Parca nu am vazut atatea “prostii” ca anul acesta de multa vreme"

9 ani de Arsenoaiei & Mătășel. ”Luptăm pentru fiecare idee frumoasă. Pare o nebunie, dar noi in 2017 încă mai concediem clienţi care vor sa-şi facă rău singuri”

Marian Costache, MVcom: Viata-i ca o carte, iar experientele memorabile lasa in mintea noastra acele semne de carte pe care nu le poate muta sau sterge nimeni

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina](https://media.iqads.ro/2015/11/12310071-1185391594822106-7085620437665396076-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus
![[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme](https://media.iqads.ro/2015/10/costinradu31-cover-410.jpg)
[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme
