
Articole care fac referire la Raluca Marin


Ogilvy România își consolidează strategia de creștere și o numește Managing Director pe Raluca Marin
![[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel](https://media.iqads.ro/2021/02/raluca-marin-ogilvy-romania-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel

Carmen Uscatu: “Noi Facem un Spital” este un fenomen, o replică la “credința” că “Nu se poate face nimic în România”.

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Clientii vechi si noi] Raluca Marin (Ogilvy): CEO-ul, directorul de marketing sau patronul sunt mult mai prezenti in intreg procesul, nu se mai respecta cu strictete ierarhii](https://media.iqads.ro/2016/09/raluca-marin-ogilvy-cover-410.jpg)
[Clientii vechi si noi] Raluca Marin (Ogilvy): CEO-ul, directorul de marketing sau patronul sunt mult mai prezenti in intreg procesul, nu se mai respecta cu strictete ierarhii
![[Interni si internshipuri] Raluca Marin (Ogilvy): Maximizarea beneficiilor obtinute nu cred ca tine de departament, ci de partea de admitere a internilor, de atentia cu care este facuta](https://media.iqads.ro/2015/10/raluca-marin-ogilvy-cover-410.jpg)
[Interni si internshipuri] Raluca Marin (Ogilvy): Maximizarea beneficiilor obtinute nu cred ca tine de departament, ci de partea de admitere a internilor, de atentia cu care este facuta

Ogilvy & Mather Romania redefineste performanta intr-o noua campanie dezvoltata pentru tarile din CEE
![[Client Service 2.0] Raluca Marin (Ogilvy): Clientii vor sa eficientizeze la maxim procesul si sa stie la ce rezultate sa se astepte. Creativii nostri par ca au inteles aceasta tendinta si s-au adaptat](https://media.iqads.ro/2015/08/raluca-marin-ogilvy-cover-410.jpg)
[Client Service 2.0] Raluca Marin (Ogilvy): Clientii vor sa eficientizeze la maxim procesul si sa stie la ce rezultate sa se astepte. Creativii nostri par ca au inteles aceasta tendinta si s-au adaptat
![[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante](https://media.iqads.ro/2015/08/iulia-niculae-cover-410.jpg)
[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante

Ogilvy & Mather si Philips semneaza campania "Welcome to the World of Easy Ironing" dezvoltata special pentru piata din Cehia
![[Client Service] Raluca Marin (Ogilvy&Mather): Daca ideea e cu adevarat buna si argumentata ca atare, mi-e greu sa cred ca o poate ucide cineva, account sau client](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25332-cover-410.jpg)