
Articole care fac referire la Quantix Marketing Consulting
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Quantix Marketing Consulting

![[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor](https://media.iqads.ro/2020/09/161crop2-cover-410.jpg)
[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor

Valeria van Groningen si maratonul virtual pe timp de pandemie: Este important ca oamenii să continue să alerge

Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
![[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare](https://media.iqads.ro/2018/03/cosmin-nae1-cover-410.jpg)
[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare

Studiu IAB Romania si Project Agora: Procentul utilizatorilor de adblockere in Romania este de 13,9%

Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general
![[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei](https://media.iqads.ro/2015/10/12068579-1161438707217395-89066330354287762-o-cover-410.jpg)
[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei
![[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri](https://media.iqads.ro/2015/09/cosmin-nae-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri
![[Branduri care alearga] Madalina Puiu (Orange Romania): Spiritul tanar si proaspat asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani](https://media.iqads.ro/2015/08/madalina-puiu-orange-cover-410.jpg)
[Branduri care alearga] Madalina Puiu (Orange Romania): Spiritul tanar si proaspat asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani
![[Branduri care alearga] Iliana Stanculet (OMV Petrom): Obiectivul nostru principal este de a creste numarul de alergatori din randul colegilor nostri](https://media.iqads.ro/2015/07/m2015-161-cover-410.jpg)
[Branduri care alearga] Iliana Stanculet (OMV Petrom): Obiectivul nostru principal este de a creste numarul de alergatori din randul colegilor nostri
![[Branduri care alearga] Ioana Stanciu (Hervis Sports): Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit](https://media.iqads.ro/2015/07/img-1442-cover-410.jpg)
[Branduri care alearga] Ioana Stanciu (Hervis Sports): Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit
![[Branduri care alearga] Andreea Mitrache (Red Bull): Alergarea a devenit un fenomen mondial, un trend legat de miscare si viata sanatoasa. Insa, in cazul Wings for Life World Run, alergam pentru cei care nu pot](https://media.iqads.ro/2015/07/andreea-wflwr-cover-410.jpg)
[Branduri care alearga] Andreea Mitrache (Red Bull): Alergarea a devenit un fenomen mondial, un trend legat de miscare si viata sanatoasa. Insa, in cazul Wings for Life World Run, alergam pentru cei care nu pot
![[Cine alearga in Romania] Oana Nastase: Am demarat cu cateva sute de alergatori in 2008 si am ajuns la 12.000 in 2015](https://media.iqads.ro/2015/06/oana-nastase-abrc-elena-baidan-raiffeisen-pr-awards2014-cover-410.jpg)
[Cine alearga in Romania] Oana Nastase: Am demarat cu cateva sute de alergatori in 2008 si am ajuns la 12.000 in 2015

Marian Chiriac (Alerg.ro): Am interactionat cu mai toate brandurile prezente in Romania care se asociaza cu alergarea. Cu doar cateva exceptii, nu cunosc si nu inteleg fenomenul alergarii de masa
![[Cine alearga in Romania?] Gabriel Solomon: Maraton insemna vizionarea de 10 episoade a unui serial unul dupa altul](https://media.iqads.ro/2015/06/521854-641731205843696-188409992-n-cover-410.jpg)
[Cine alearga in Romania?] Gabriel Solomon: Maraton insemna vizionarea de 10 episoade a unui serial unul dupa altul

Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare

Cosmin Nae (Quantix): In sport, este destul de greu sa construiesti azi, cu efect maine. Pot exista si initiative cu impact rapid dar, in general, ciclurile sunt lungi

Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

Peste 60% dintre oraseni au alergat in ultimul an. Aproape 40% dintre acestia s-au apucat de alergare in ultimele 12 luni
![[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul](https://media.iqads.ro/2015/03/1619135-915611448469302-1057220891311244898-n-cover-410.jpg)
[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul

S-a lansat platforma Celebrity Audiences: Peste 12 milioane de fani (duplicati) ai artistilor romani pot fi acum targetati de clientii de publicitate
