
Articole care fac referire la Publicis One
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Publicis One


Artur Gurău: Într-un mediu competitiv își creează un avantaj cei care se autoperfecționează și învață pe tot parcursul vieții

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România

Dana Oancea, despre Carta Diversitatii din Romania: Managementul diversitatii este inca un concept cu aplicabilitate relativ recenta in tarile Europei Centrale si de Est

MSLGROUP The Practice este agenția de PR a OLX Group România pentru mărcile OLX, Autovit.ro și Storia.ro
![[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners](https://media.iqads.ro/2017/06/effie-n-cover-800-cover-410.jpg)
[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners
![[Cu brandul la drum lung] Daniel Raicea (Publicis Romania): Cea mai importanta schimbare este discursul despre tehnologie, aparut recent in comunicarea Orange](https://media.iqads.ro/2017/03/raicea-cover-410.jpg)
[Cu brandul la drum lung] Daniel Raicea (Publicis Romania): Cea mai importanta schimbare este discursul despre tehnologie, aparut recent in comunicarea Orange
![[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Diana Alexa (Leo Burnett Romania): Vom investi in pozitii specializate, mai ales in digital](https://media.iqads.ro/2017/01/diana-alexa-leo-burnett-romania-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Diana Alexa (Leo Burnett Romania): Vom investi in pozitii specializate, mai ales in digital

Ideea, Clientul si Echipa Anului 2016, desemnate in cadrul Premiilor Anuale Top 3 ADC*RO din aceasta seara

Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Effie Effectiveness Index România 2016 Telekom România ocupă primul loc în topul celor mai eficiente companii și branduri pe plan local
