
Articole care fac referire la Publicis Groupe
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Publicis Groupe


Publicis Groupe România și Publicis Sapient Tremend România: Under One Roof pentru inovație și performanță

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania

Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry

Ioana Mihai: Vreau sa normalizez coliva ca desert romanesc prin extinderea momentelor de consum si adăugarea de ritualuri proprii. Si prin foarte mult umor

Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi vizionat într-o serie de proiecții speciale urmate de discuții, în București și în țară

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi văzut de vineri în cinematografele din peste 30 de orașe din țară

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

Ianis Hagi, jucătorul favorit al românilor la Euro 2024, în timp ce microbiștii îl preferă pe Nicolae Stanciu

HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești

Carré Noir Bucharest câștigă un Red Dot Award în primul an de la lansarea oficială cu proiectul de identitate pentru MINA Museum

Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național

Publicis Groupe România dă startul înscrierilor pentru noul Modul Creativ al programului School of Big Ideas

Inteligența artificială, Social Media, Streaming-ul și Comportamentele Media în România. Un nou raport New Media Adoption prezentat de Spark Foundry

Publicis Groupe CEE lansează The Vault: un tool de ultimă generație pentru optimizarea investițiilor în marketing

România Atractivă este primul program de turism cultural care scoate la lumină obiective de patrimoniu mai puțin cunoscute

Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
![[Marcom 2024] Ioana Ciobanu: Datele nu sunt chiar totul, cel puțin în comunicare. Companiile și brandurile au nevoie să asculte versus să vorbească](https://media.iqads.ro/2024/03/ioana-ciobanu-publicis-relations-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Ioana Ciobanu: Datele nu sunt chiar totul, cel puțin în comunicare. Companiile și brandurile au nevoie să asculte versus să vorbească

S-a încheiat o nouă ediție din cadrul proiectului School of Big Ideas – Modulul Media, derulat de Publicis Groupe România

T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023
