![[Refresh creativ] Laura Belc: Suntem o generație de directori de creație care încercăm să facem lucrurile mai bine: să ascultăm mai mult, să criticăm mai puțin, să explicăm “nu”-urile și să fim alături de echipă](https://media.iqads.ro/2023/01/laura-belc-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Proximity
![[Refresh creativ] Laura Belc: Suntem o generație de directori de creație care încercăm să facem lucrurile mai bine: să ascultăm mai mult, să criticăm mai puțin, să explicăm “nu”-urile și să fim alături de echipă](https://media.iqads.ro/2023/01/laura-belc-cover-410.jpg)
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![[Obsesii part-time] Cristiana Belodan: Marea mea pasiune pentru scris s-a transformat recent într-o primă carte publicată. O cărticică test](https://media.iqads.ro/2021/07/cristiana-belodan-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Cristiana Belodan: Marea mea pasiune pentru scris s-a transformat recent într-o primă carte publicată. O cărticică test

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati](https://media.iqads.ro/2020/04/img-20190831-121116-263-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati

eXplore festival #14, deschis la București cu premiera spectacolului Anthropology, în data de 13 septembrie 2019
![[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra](https://media.iqads.ro/2019/04/collage25-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra
![[Adland neighbours] Klara Palmer (McCann Prague): It feels like almost every brand lost the courage to do advertising that them and the agency believe in the most, they only do advertising that proves itself in tests](https://media.iqads.ro/2018/09/klm064141-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Klara Palmer (McCann Prague): It feels like almost every brand lost the courage to do advertising that them and the agency believe in the most, they only do advertising that proves itself in tests
![[Adland prin vecini] Klara Palmer (McCann Praga): Pare că aproape toate brandurile și-au pierdut curajul de a face publicitatea în care cred și fac doar publicitatea confirmată de teste](https://media.iqads.ro/2018/09/klm06414-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Klara Palmer (McCann Praga): Pare că aproape toate brandurile și-au pierdut curajul de a face publicitatea în care cred și fac doar publicitatea confirmată de teste
![[Cannes Report '18] Tehnologia salveaza, creativii-sefi pe plaja si o cryptomoneda de la Akon. Costin Bogdan relateaza cu minim delay](https://media.iqads.ro/2018/06/collagecannes2-cover-410.jpg)
[Cannes Report '18] Tehnologia salveaza, creativii-sefi pe plaja si o cryptomoneda de la Akon. Costin Bogdan relateaza cu minim delay
![[Pe culmile lui 2017] Adi Hincu: "Comunicare poate face oricine are un telefon in mana. Dar asta nu-l face valoros. Doar galagios"](https://media.iqads.ro/2017/12/adi-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Adi Hincu: "Comunicare poate face oricine are un telefon in mana. Dar asta nu-l face valoros. Doar galagios"

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor
![[Juratii FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): Prefer in general campaniile care isi croiesc drum in viata oamenilor fara sa devina invazive](https://media.iqads.ro/2017/11/casey11-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): Prefer in general campaniile care isi croiesc drum in viata oamenilor fara sa devina invazive
![[FIBRA#2 Jury] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): My preferred work is one that finds its way into your life without it being too invasive](https://media.iqads.ro/2017/11/casey11-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): My preferred work is one that finds its way into your life without it being too invasive
![[Brief pe brief] Adi Hincu (Kaleidoscope Proximity): Daca incepi sa incrucisezi canale digitale cu ATL-isme si BTL-isme, lipsa unui brief intern brici e sinucidere curata](https://media.iqads.ro/2017/05/942793-10200093352922626-1843370011-n-cover-410.jpg)
[Brief pe brief] Adi Hincu (Kaleidoscope Proximity): Daca incepi sa incrucisezi canale digitale cu ATL-isme si BTL-isme, lipsa unui brief intern brici e sinucidere curata
![[Proba Pitch] Miruna Ocnarescu (Kaleidoscope Proximity) si perfectionarea pitching-ului: Ce am invatat este ca, fara implicarea pe toata durata procesului a oamenilor foarte seniori, nu merge](https://media.iqads.ro/2017/03/miruna-ocnarescu-cover-410.jpg)
[Proba Pitch] Miruna Ocnarescu (Kaleidoscope Proximity) si perfectionarea pitching-ului: Ce am invatat este ca, fara implicarea pe toata durata procesului a oamenilor foarte seniori, nu merge

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze](https://media.iqads.ro/2016/10/adi2-cover-800-cover-410.jpg)
[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze

Kaleidoscope Proximity relanseaza pe piata brandul de mancare pentru caini Skipper de la Nordic Petfood

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
![[Premiile FIBRA #1] Cristian Pantazi: Poate ar fi util sa avem idei pe brief, care au scorat, intr-o categorie separata ca sa vedem si cum arata publicitatea din viata reala](https://media.iqads.ro/2016/05/img-9384-crop-2048-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Cristian Pantazi: Poate ar fi util sa avem idei pe brief, care au scorat, intr-o categorie separata ca sa vedem si cum arata publicitatea din viata reala

Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
![[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1081-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
