![[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție](https://media.iqads.ro/2021/06/bogdan-costin-saatchi-saatchi-the-geeks-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Prigat
![[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție](https://media.iqads.ro/2021/06/bogdan-costin-saatchi-saatchi-the-geeks-cover-410.jpg)

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România
![[Ieșirea din convențional] Marius Tudor: Neconvenționalul a ajuns unealta care repară ceva ce tot noi am stricat](https://media.iqads.ro/2019/06/collage18-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Marius Tudor: Neconvenționalul a ajuns unealta care repară ceva ce tot noi am stricat

Bogdan Costin, început la Saatchi & Saatchi + The Geeks: Io am făcut lucrurile mai încet, mai ardelenește așa, nu m-am grăbit să fiu director de creație cu orice preț

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi
![[Influenceri printre noi] Andreea Retinschi: Apreciez propunerile care nu ma transforma intr-un vanzator ambulant al unui produs](https://media.iqads.ro/2016/10/retinschi-cover-410.jpg)
[Influenceri printre noi] Andreea Retinschi: Apreciez propunerile care nu ma transforma intr-un vanzator ambulant al unui produs

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania

Godmother are un nou Director de Creatie, Razvan Mitoiu: Reteta unei campanii premiate la nivel international consta in inovatie utila, insight perfect, storytelling, cazuri geniale, simplitate eleganta sau uneori chiar lipsa unei retete

Cum vor comunica Ioana Birdu si Ada Musat (Interactions) cu tinerii peste 5 ani: Cyber oriented-clean-simple-very smart
![[INSIDER | Business-ul Golin in 2015] Monica Botez: 2014 a fost in acelasi timp un an frumos si dificil, in care oportunitatile de new business din piata au fost putine](https://media.iqads.ro/2015/02/monica-botez-managing-partner-golin-romania-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Golin in 2015] Monica Botez: 2014 a fost in acelasi timp un an frumos si dificil, in care oportunitatile de new business din piata au fost putine

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Racoritoare, Apa si Cafea in august 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Racoritoare, Apa si Cafea in aprilie 2014

Irina Becher (Leo Burnett): Trebuie sa ma opresc sa fiu creativ si sa stiu sa fiu Director de Creatie
