
Articole care fac referire la Playboy

![[Art & Magic] Ioana Halunga: Orice “greșeală” aș face e parte din compoziție și încerc să o transform în ceva care aparține imaginii. Încerc să adopt aceeași atitudine și-n viață](https://media.iqads.ro/2022/10/fotojet-90-cover-410.jpg)
[Art & Magic] Ioana Halunga: Orice “greșeală” aș face e parte din compoziție și încerc să o transform în ceva care aparține imaginii. Încerc să adopt aceeași atitudine și-n viață
![[Art&Magic] Sorina Vazelina: Ar fi bine dacă ar exista ritualuri de invocare ale inspirației, creativității și popularității. Dacă există, înseamnă că-s habarnistă](https://media.iqads.ro/2022/10/sorina-cover-410.jpg)
[Art&Magic] Sorina Vazelina: Ar fi bine dacă ar exista ritualuri de invocare ale inspirației, creativității și popularității. Dacă există, înseamnă că-s habarnistă
![[Filmul si posterul] Iulian Puiu: La posterul de film e ca la medic. Nu există boală, există pacient](https://media.iqads.ro/2022/08/fotojet-2022-08-26t153314-977-cover-410.jpg)
[Filmul si posterul] Iulian Puiu: La posterul de film e ca la medic. Nu există boală, există pacient
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
![[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc](https://media.iqads.ro/2019/04/collage28-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc
![[România pe YouTube] Aluziva: Nu încerc să par perfectă. Eu am celulită, cearcăne, vergeturi, tatuaje, cercel în nas, înjur și vorbesc romgleză](https://media.iqads.ro/2019/04/collage5-cover-410.jpg)
[România pe YouTube] Aluziva: Nu încerc să par perfectă. Eu am celulită, cearcăne, vergeturi, tatuaje, cercel în nas, înjur și vorbesc romgleză
![[Adland neighbours] Bartek Klimaszewski (McCann Worldgroup Poland) & the changes in advertising: "There was more money. There was more rock and roll"](https://media.iqads.ro/2018/10/bartek-klimaszewski-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Bartek Klimaszewski (McCann Worldgroup Poland) & the changes in advertising: "There was more money. There was more rock and roll"
![[Adland prin vecini] Bartek Klimaszewski (McCANN Polonia) si cum s-a schimbat publicitatea: Era mai distractiva si mai putin corporate](https://media.iqads.ro/2018/10/bartek-klimaszewski-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Bartek Klimaszewski (McCANN Polonia) si cum s-a schimbat publicitatea: Era mai distractiva si mai putin corporate

Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea
![[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica](https://media.iqads.ro/2016/06/collageddwdw-cover-410.jpg)
[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica

Nomazii digitali si locul in care se intalnesc. Anca Muraru: Dupa ce am inceput lucrul in Berlin, am realizat ca n-am reusit decat sa inlocuiesc cei patru pereti ai biroului din Bucuresti

Vali Rauca (Grimus): La capitolul stil si imagine, de-a lungul timpului am trecut prin tot siragul interesant-cool-ridicol-penibil-fresh-incomod-banal-indraznet-wtf-misto-depevremeabunicii

DJ Hefe & Dan Costea (Coma): Ne chinuiam sa spunem prin tot ce faceam ca nu suntem rockeri "d-aia" din vechea garda
![[On the move] Dragos Radulescu, fost Creative Director Draftfcb este acum Creative Director pe New Business la Graffiti BBDO](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[On the move] Dragos Radulescu, fost Creative Director Draftfcb este acum Creative Director pe New Business la Graffiti BBDO

Povestile de viata ale barbatilor confortabili in propria piele au fost prezentate de Dove Men+Care, la Brand Film Festival
