
Articole care fac referire la Piraeus Bank
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Piraeus Bank


Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade
![[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8](https://media.iqads.ro/2018/11/img-2814-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Tinerii si manierele financiare] Starcom: Mostenirea financiara primita de catre generatia Millennials din Romania este una destul de condensata in jurul institutiilor financiare acreditate de catre stat](https://media.iqads.ro/2015/09/untitled-11-cover-800-cover-410.jpg)
[Tinerii si manierele financiare] Starcom: Mostenirea financiara primita de catre generatia Millennials din Romania este una destul de condensata in jurul institutiilor financiare acreditate de catre stat
![[Tinerii si manierele financiare] Madalina Teodorescu (Piraeus Bank Romania): Ponderea clientilor nostri cu varste intre 19 si 34 de ani este de 31%](https://media.iqads.ro/2015/08/dsc-2689-cover-410.jpg)
[Tinerii si manierele financiare] Madalina Teodorescu (Piraeus Bank Romania): Ponderea clientilor nostri cu varste intre 19 si 34 de ani este de 31%

Piraeus Bank si comunitatea “Curaj Romania” pornesc in cautarea romanilor curajosi prin intermediul campaniei-manifest “Culegatorii de Curaj”

Trei fosti stagiari sunt noua imagine Piraeus Bank Romania, intr-o campanie online creata de MSPS & Momobi

Studiu mediaTRUST: Dintre institutiile bancare, Volksbank a generat cel mai mare volum de publicitate in 2013

3 tone de gunoaie stranse in cadrul actiunii de ecologizare “Curat Romania”, demarate de Piraeus Bank

Prin lansarea brandului pentru bebelusi Micolino.ro, Diana Gamulescu face trecerea de la PR la antreprenoriat
![[Update] Schimbarea de platforma Piraeus Bank, comunicata printr-o campanie semnata de Mather Communications](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25183-cover-410.jpg)