
Articole care fac referire la Pfizer
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Pfizer


Performanță, inovație și angajament: Ideologiq înregistrează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2023, o creștere de 8% comparativ cu anul precendent

Ideologiq, agenția de marketing digital și comunicare, anunță lansarea campaniei de repoziționare a companiei SIGNAL IDUNA, pe piața asigurărilor din România

Parteneriat strategic pentru consolidarea notorietății brandului WILO în România: Ideologiq și WILO se aliază pentru a promova sustenabilitatea și inovația

Trending & rebranding: agenția Ideologiq are un nou client. TechBolide, producătorul și dezvoltatorul de soluții inovatoare tip IoT, face echipă de impact cu agenția de marcomm Ideologiq

La 25 de ani pe piața din România, COS lansează un Centru R & D în Nordul Bucureștiului pentru testarea interioarelor viitorului, în urma unei investiții de 1.6 mil. EUR

Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei

Achiziție pe piața de publicitate: Mediapost Hit Mail cumpără 60% din agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq

Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

Agenția Ideologiq dezvoltă platforma Banometru și coordonează comunicarea digitală a programului gratuit de sănătate financiară

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță un parteneriat nou cu Unifiedpost Business Solutions și începe comunicarea pentru platforma Banqup

Simona Costea se alătură agenției digitale full service Cheil | Centrade ca Business Leader responsabil de Samsung și alte conturi globale strategice

Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creștere semnificativă de 55% comparativ cu anul precedent

Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România

Cele 7 perspective ale liderilor eficienți. Metode testate pentru decizii mai bune și o influență mai mare - Daniel Harkavy | Editura Amaltea, 2021

„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria

Compania Ideologiq donează 10.000 euro pentru ProfAid KIT, prima platformă educațională ce oferă instrumente inovative de management comportamental, pentru copiii cu tulburări din spectrul autist

România, pe harta marketingului european: Ideologiq și Academia de Studii Economice din București organizează Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România

Compania Ideologiq anunță o cifră de afaceri de 800.000 euro în prima jumătate a acestui an, o creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut

Start pentru Festivalul Internațional de Film Independent ANONIMUL: 44 de filme în program, 29 dintre ele vor fi disponibile și online

„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla

Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq

Danone continuă să sprijine comunitatea locală și deschide biroul companiei pentru o acțiune de vaccinare

1,700 de persoane vaccinate în Călărași, prin intermediul Caravanei de Vaccinare organizată de Crucea Roșie Română și BCR Asigurări de Viață VIG

David Schwartz: Teatrul „nostru” politic își propune să își asume poziții incomode în raport cu discursul dominant

Vaccinarea împotriva COVID-19: 46% dintre români sunt dispuși să se vaccineze, dar intenția de vaccinare crește la 85%, dacă sunt îndeplinite anumite condiții
