
Articole care fac referire la PENNY


PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

Revista Biz lansează Biz Germania, un nou număr de colecție Biz World, cel mai amplu proiect editorial românesc

Constanța Logo Challenge | Dragoș Speriatu: Cea mai mare provocare a fost să concentrez într-un singur simbol vizual esența unui oraș întreg

Împreună hrănim speranța celor aflați în dificultate: o nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie, în toate magazinele PENNY din țară
![[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune](https://media.iqads.ro/2024/11/ciprian-dron-bloom-20ani-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune

Echipamente și accesorii sportive în valoare de 3,30 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în a doua ediție a programului Liga Punctelor PENNY

Studiu: Românii și pregătirile de sărbători: 72% sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și majoritatea vor aloca un buget mai mic per achiziție comparativ cu anul 2023

Campaniile de loializare continuă la PENNY – susținem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Peste 1.000 de cluburi înscrise în programul Liga Punctelor PENNY – Ediția a doua. 1,55 milioane de puncte folosite pentru echiparea tinerilor fotbaliști

Banca pentru Alimente București inaugurează un nou hub logistic pentru a sprijini mai eficient lupta împotriva risipei alimentare. Mai multe alimente salvate, mai multe vieți ajutate

Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

PENNY România lansează a doua ediție a programului Liga Punctelor PENNY, dedicat cluburilor sportive de copii, juniori și tineret

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”

PENNY România și Habitat for Humanity inaugurează Cantina BufKids pentru copiii vulnerabili din Buftea

Full line-up la Rocanotherworld 2024. Artiștii alături de care vom dansa la Iași între 20 și 23 iunie

iSense Solutions lansează a doua ediție a CEOs Power Report | Află care este topul celor mai cunoscuți lideri din România

Top 5 criterii cu cea mai mare și cea mai mică relevanță în procesul de recrutare al candidaților. Peste 7.000 de joburi la Angajatori de TOP București

PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare prin care susține proiectul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România

Fundația Comunitară București dezvoltă două programe din cadrul Platformei de mediu pentru București cu susținerea unei investiții strategice de 2 milioane de euro din partea ING Bank România

Hipo anunță rezultatele din 2023. Peste 60.000 de oportunități de carieră au fost disponibile pe platformă

Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei de reciclare dezvoltată alături de PENNY și Tetra Pak
