
Articole care fac referire la ParkLake


Un moment de neuitat pentru fanii fotbalului: Betano aduce trofeele UEFA Europa League și UEFA Conference League la București

„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o surpriză Granini celor dragi

Prima campanie de promovare cu Proto Luma în România. Soprana Irina Baianț, artista care a interacționat în premieră cu publicul prin hologramă

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului

ParkLake Shopping Center și Forever Summer lansează Online Therapy: o abordare creativă și inovatoare în mediul digital

Colliers: 2023 a fost unul dintre cei mai dinamici ani din ultimul deceniu în ceea ce privește livrările pe piața de retail. 2024 anunță un interes sporit pentru proiectele mari cu destinație mixtă
![[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile](https://media.iqads.ro/2024/02/alina-galeriu-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile

LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37 la Dimensiuni Reale Ajunge în România în luna noiembrie: O Fuziune de Excepție între Inovație și Excelență în Design

PAUL reinventează un desert de origine franceză și introduce în meniu trei sortimente de eclere sărate, în ediție limitată

„ELIBERARE” - prima expoziție de ilustrații realizate după poveștile a 15 femei diagnosticate cu cancer, nevoite să își ascundă diagnosticul

Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație

Colliers: Livrările de proiecte noi de retail în orașele cu mai puțin de 100.000 de locuitori sunt la cel mai ridicat nivel din ultimii zece ani. Interesul retailerilor pentru extindere rămâne ridicat, cele mai active fiind conceptele de tip discount și m

Peste 120 de ani de istorie moto la ParkLake - un eveniment marca The Mansion Advertising și ASP Group East

Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

PAUL celebrează vara cu lansarea a 3 sortimente noi de tarte cu fructe proaspete, în ediție limitată

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

Vernisajul expoziției Refugiu în distopie, O lume în altă lume…, pe 24 aprilie, la Opera Națională București

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart
![[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană](https://media.iqads.ro/2023/03/alina-galeriu-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană

Colliers: În 2022 s-a înregistrat cel mai mic volum de proiecte de retail livrate din 2014 încoace, dar 2023 va stabili recordul ultimului deceniu

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă, iar cu ocazia asta lansează în premieră un nou sortiment de croissant

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia

PAUL introduce în meniu peste 25 de specialități franțuzești cu tematică festivă, în ediție limitată
