
Articole care fac referire la Paravion


Studiu Mercury Research asupra pietei de turism din Romania: Vola.ro este cea mai de incredere agentie de turism online din Romania
![[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori](https://media.iqads.ro/2017/06/remus-visan-paravion-ro-2000-px-cover-410.jpg)
[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori

Gala Premiilor eCommerce, a 11-a ediție anuală, a desemnat Câștigătorii Anului 2016 în Comerțul Electronic Românesc!
![[Retail a la Black Friday] Remus Vișan (Paravion): De la an la an, consumatorii s-au obişnuit tot mai mult să beneficieze de oferte timp de câteva zile](https://media.iqads.ro/2016/11/remus-vi-fan-paravion-ro-cover-410.jpg)
[Retail a la Black Friday] Remus Vișan (Paravion): De la an la an, consumatorii s-au obişnuit tot mai mult să beneficieze de oferte timp de câteva zile

Studiu GfK asupra pietei de turism online din Romania: Vola.ro este liderul de piata, iar ofertele la bilete de avion si suportul non-stop sunt elementele cheie pentru turistii romani

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii, copywriting si nu numai in cadrul TeCOMM Bucuresti

Autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", prezent la TeCOMM Bucuresti - conferinta de eCommerce
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Video-ul ca unealta in marketing-ul turistic. Remus Visan (Paravion.ro), despre campania "Fii Paravion Superstar!"](https://media.iqads.ro/2015/11/12307920-1185333138161285-5652501428305308954-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Video-ul ca unealta in marketing-ul turistic. Remus Visan (Paravion.ro), despre campania "Fii Paravion Superstar!"

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

4 nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima data in Romania, la GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015

Si magazinele online au cosmaruri. Branduri ca MasterCard, Altex, IKEA, Paravion, BestKids le vor dezvalui publicului prezent la TeCOMM Cluj

Chloë Thomas, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume, si-a confirmat prezenta la TeCOMM

Ana-Maria Caia: Sapte Seri nu mai e un ghid urban in format mic, e o revista mare, cu mult continut premium. Apoi, este un saptamanal gratuit, care traieste din publicitate si branded content

Cosmin Mares (TOTAL PR): Am curtat cel mai recent client, Paravion, inca de cand am decis sa ne specializam si pe sectorul e-business
