
Articole care fac referire la Oreo


Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
![[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele](https://media.iqads.ro/2024/01/bogdan-ivascu-minio-studio-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele

RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie

belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele la un show matinal de stand up pe 9 noiembrie, la 9:00 dimineața

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia
![[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal](https://media.iqads.ro/2022/12/img-1181-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal

Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite

Minio Studio lansează Creative Chaos, primul documentar local despre cum se fac campaniile de publicitate

Anca Batae, CV30: Chill Pack și Students’ Kit sunt campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate și cel academic
![[2020. Ghid de supravietuire] Dani Macarie: Pastram distanta sociala in timp ce adancim distantele economice, ne izolam si mai mult de cei izolati deja la periferia venitului minim garantat](https://media.iqads.ro/2020/11/dani-macarie-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Dani Macarie: Pastram distanta sociala in timp ce adancim distantele economice, ne izolam si mai mult de cei izolati deja la periferia venitului minim garantat

Noul Burger King din AFI Cotroceni – peste 6.000 de clienți serviți în primul weekend de la deschidere

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
![[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?](https://media.iqads.ro/2017/07/img-7859-2-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna iunie 2016. Lidl Romania pe primul loc](https://media.iqads.ro/2016/07/popopo-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna iunie 2016. Lidl Romania pe primul loc
![[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad](https://media.iqads.ro/2016/03/claudia-pop-cover-410.jpg)
[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad
