
Articole care fac referire la OMV


Revista Biz lansează Biz Germania, un nou număr de colecție Biz World, cel mai amplu proiect editorial românesc

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Începe UNFINISHED: O explorare multidisciplinară a lumii prin instalații, conversații, experiențe, performance-uri și workshopuri

Colliers: Aproximativ jumătate din tranzacțiile de închiriere semnate în București în prima jumătate a acestui an au fost reînnoiri. Anul 2024 marchează cea mai lungă perioadă fără livrări din ultimii 19 ani

Zeyla Tomlyn, artista care a lucrat cu Bobby McFerrin și a învățat orchestrație vocală de la Alicia Keys, aduce tehnica „circle singing” la UNFINISHED

Băi cu gheață, cartografierea grădinii Casei Universitarilor, degustări de pâine și multe alte experiențe pe care să nu le ratezi la UNFINISHED

OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est printr-o nouă identitate de brand
![[Povești de bine] Asociația De Basm: Cultura nu este opțională, dar în România așa este tratată chiar de către cei care o coordonează la nivel administrativ](https://media.iqads.ro/2024/04/fotojet-2024-04-19t110304-791-cover-410.jpg)
[Povești de bine] Asociația De Basm: Cultura nu este opțională, dar în România așa este tratată chiar de către cei care o coordonează la nivel administrativ

„Supporting women in business and society", conferință organizată de PWN România cu sprijinul Reprezentanței Comisiei Europene în România

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

FAMILIAR, cel mai recent film semnat de Călin Peter Netzer, va putea fi văzut de vineri pe marele ecrane din peste 20 de orașe din țară

„Verde pentru Generația Alpha”- program pentru educație de mediu în școlile din comunitățile vulnerabile din România

Maratonul Cutia Bebelușului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacău, Botoșani, Neamț și Suceava

Reveal Market Resources: Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România

UNFINISHED festival breaks the silence: sound walks, family-style dinners, spoken poetry, blind dates, and many other experiences between September 22-24

Festivalul UNFINISHED rupe tăcerea în weekendul 22-24 septembrie. Experimente sociale, sesiuni de dans, mese family-style, dezbateri, blind dates și multe alte experiențe

War journalist, Anelise Borges, and human connections expert, Lakshmi Rengarajan, talk about silence at UNFINISHED Festival

Jurnalista de război, Anelise Borges, și experta în conexiuni umane, Lakshmi Rengarajan, vorbesc despre tăcere la UNFINISHED

Registrations are open for the eighth edition of UNFINISHED - a festival where time is worth more than money

UNFINISHED a deschis înscrierile la cea de-a opta ediție a festivalului și acceptă doar 3141 de participanți

La un an de la parteneriatul cu SARMIS Capital, COS își consolidează business-ul la nivel național și ajunge la o cifră de afaceri de 28 mil. EUR în 2022

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Află tendințele în comunicarea business-to-business de la cei mai buni specialiști de pe piața locală

Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

ACT Responsible și IAA prezintă Expoziția „Great Ads for Good” la Conferința Globală „Creativity4Better” 2022

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
![[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea](https://media.iqads.ro/2022/07/bogdan-costin-cover-410.jpg)
[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea
