![[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă](https://media.iqads.ro/2024/01/alex-ciuca-foto-webstock-2020-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Olimpiadele Comunicarii
![[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă](https://media.iqads.ro/2024/01/alex-ciuca-foto-webstock-2020-cover-410.jpg)
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
![[Comunicare ca la carte] Bianca Cheregi: Cultura Internetului este o a doua natură a studenților, de aceea abordez teme precum limbajul în social media în cursurile mele](https://media.iqads.ro/2021/11/bianca-cheregi1-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Bianca Cheregi: Cultura Internetului este o a doua natură a studenților, de aceea abordez teme precum limbajul în social media în cursurile mele
![[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage-11-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate
![[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment](https://media.iqads.ro/2021/05/161068702-1329218684144020-5734571398079414771-n-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment
![[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult](https://media.iqads.ro/2021/01/16422735-1221048464597344-7994599090660176278-o-cover-410.jpg)
[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult

Yes, We dare! O conferință ca un maraton intens: brief-uri contra-cronometru, soluții live, inspirație sub presiune
![[Obsesii part-time] Roxana Cristea (Cohn&Jansen JWT): Cand ai doar 36 de cadre, te gandesti mai mult inainte sa declansezi](https://media.iqads.ro/2019/08/collage1-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Roxana Cristea (Cohn&Jansen JWT): Cand ai doar 36 de cadre, te gandesti mai mult inainte sa declansezi
![[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti](https://media.iqads.ro/2019/07/bianca-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti
![[Strategul si juniorii] Bianca Manescu (Publicis Romania): Experienta m-a invatat ca absenta unui background in publicitate este o oportunitate, de cele mai multe ori](https://media.iqads.ro/2017/08/bianca-manescu-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Bianca Manescu (Publicis Romania): Experienta m-a invatat ca absenta unui background in publicitate este o oportunitate, de cele mai multe ori
![[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri](https://media.iqads.ro/2017/07/alex-run-cmd-cover-410.jpg)
[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri

Dragos Tuta (The CSR Agency): Nevoia mare de educatie este la nivelul executivilor, al membrilor board-urilor si al altor manageri care cred ca CSR sau Sustenabilitate inseamna donatii sau proiecte sociale care sa genereze aparitii in presa
