
Articole care fac referire la Ogilvy Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ogilvy Group


Ogilvy România este partenerul oficial de comunicare pentru Timișoara - Capitală Europeană a Culturii în 2023

Campanie experiment Niciodată Singur semnată de Ogilvy România. Singurătatea în imagini generate de AI

Studiu Ogilvy: Gen Z nu vrea să îi vinzi brandul tău, vrea să fie parte din universul brandului tău. Cum își pot adapta brandurile strategia pentru a construi relații pe termen lung cu Gen Z

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români

Plus de conversație. O platformă de discuții despre noua stare de bine la locul de muncă, după o idee de Ogilvy România pentru Sodexo

The Grown-Up Playground, loc de joacă pentru adulți. Un proiect Globalworth, desenat de Ogilvy România

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
![[Cine a furat Crăciunul] Lidia Albu: Vedem branduri mai responsabile care abordeaza topicuri precum “buy less and smarter” sau “recycle and reuse”](https://media.iqads.ro/2021/12/lidia-albu-wide-cover-410.jpg)
[Cine a furat Crăciunul] Lidia Albu: Vedem branduri mai responsabile care abordeaza topicuri precum “buy less and smarter” sau “recycle and reuse”

Studiu premieră: Consumatorii se așteaptă ca brandurile să introducă segmentul de wellness în strategia lor de business
![[Înnoirea în industrie] Iunia Gurgu (Ogilvy Group Romania): Generaţia Z va fi cea care va revoluționa industria din toate punctele de vedere](https://media.iqads.ro/2019/08/iunia-gurgu-ogilvy-cover-410.jpg)
[Înnoirea în industrie] Iunia Gurgu (Ogilvy Group Romania): Generaţia Z va fi cea care va revoluționa industria din toate punctele de vedere
![[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti](https://media.iqads.ro/2019/07/bianca-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Bianca Manescu (Ogilvy Group Romania): Behaviour economics & neuroscience sunt obsesiile mele tocilaresti

Hogarth România a realizat campania globală dedicată zilei internaționale a iubitorilor de biciclete din întreaga lume
![[AV, Cesar!] Cristian Serban (Ogilvy Romania): Curajul clientilor si agentiilor de a explora optiuni mai putin cunoscute vizavi de actori este un work in progress](https://media.iqads.ro/2018/02/cristi-serban-senior-av-producer-ogilvy-grup-romania-cover-410.jpg)
[AV, Cesar!] Cristian Serban (Ogilvy Romania): Curajul clientilor si agentiilor de a explora optiuni mai putin cunoscute vizavi de actori este un work in progress

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Teodora Migdalovici si eforturile de lobby care aduc reprezentanti romani in juriile competitiilor IAF

Claudia Mihalascu si Alina Melescanu o inlocuiesc pe Alina Stanciu in managementul Ogilvy Public Relations
![[AdStory] Will Rust (Ogilvy Group Czech Republic): I don’t believe in brainstorming and I hate the term. It suggests that 80% of the time spent at work people are not coming up with ideas](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24940-cover-410.jpg)
[AdStory] Will Rust (Ogilvy Group Czech Republic): I don’t believe in brainstorming and I hate the term. It suggests that 80% of the time spent at work people are not coming up with ideas
![[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002
![[Training IQads Kadett] Adrian Alexandrescu (Interactions) despre primul an de viata intr-o agentie de digital](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24745-cover-410.jpg)
[Training IQads Kadett] Adrian Alexandrescu (Interactions) despre primul an de viata intr-o agentie de digital
![[AdStory] Will Rust (Ogilvy Group Cehia): Nu cred in brainstorming si urasc termenul. Sugereaza ca in 80% din timpul petrecut la munca oamenii nu vin cu idei](https://media.iqads.ro/2012/09/photo-large-24119-cover-410.jpg)