
Articole care fac referire la Octavian Aftanasa


Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

Teleenciclopedia Horizon Forbidden West: un parteneriat inedit între un titlu exclusiv PlayStation și cel mai iubit documentar din România

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[SoMe 2020] Octavian Aftanasa: Așa vorbește internetul și dacă vrei să-l înțelegi, trebuie să să-i vorbești limba](https://media.iqads.ro/2020/07/img-20200224-wa0010-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Octavian Aftanasa: Așa vorbește internetul și dacă vrei să-l înțelegi, trebuie să să-i vorbești limba

Invitați din industrie la cursurile de advertising, branding și marketing de la Universitatea Transilvania din Brașov

Transilvania Creative Camp – Şcoala de Vară Internaţională de Promovare Creativă a Destinaţiilor şi Interpretarea Patrimoniului
