
Articole care fac referire la Oana Radu


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

Cum a adus Havana spiritul cubanez la Neversea. Robert Chiriță: Havana Club îmbrățișează și celebrează autenticitatea și diversitatea individuală din cadrul comunității și susține creativitatea

Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România

Act cultural unic: personalităţi din întreaga lume reunite pentru un mesaj de pace pe scena Festivalului Musica Ricercata Op.4 de la Sibiu

Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră

Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR

Lidl România și Mullen: campanie de zece (ani) care celebrează relațiile ce dau valoare vieții de zi cu zi

Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc

Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, cu ajutorul personajului Plus, un hacker interpretat de Carla`s Dreams

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin

PAID România şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie ca Zi Națională de Conștientizare a Dezastrelor Naturale
![[Cu brandul la drum lung] Daniel Raicea (Publicis Romania): Cea mai importanta schimbare este discursul despre tehnologie, aparut recent in comunicarea Orange](https://media.iqads.ro/2017/03/raicea-cover-410.jpg)
[Cu brandul la drum lung] Daniel Raicea (Publicis Romania): Cea mai importanta schimbare este discursul despre tehnologie, aparut recent in comunicarea Orange
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Next Advertising - Drunk GPS / Romanian Traffic Police / Romanian Traffic Police](https://media.iqads.ro/2016/05/next-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Next Advertising - Drunk GPS / Romanian Traffic Police / Romanian Traffic Police
![[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25305-cover-410.jpg)
[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising

"Sa bei si sa conduci e o crima" - campanie impotriva condusului sub influenta alcoolului semnata de Next Advertising
