
Articole care fac referire la Oana Ilie


Studiu: 6 din 10 angajați iau în considerare beneficiile de wellbeing atunci când aleg un nou loc de muncă

Diversitatea, Incluziunea și Echitatea au devenit elemente cheie în atragerea de noi talente în organizații

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge pe 11 iunie la Iași

Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pentru prima dată, la Pitești

Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale conferinței „Magnetico”, ce va avea loc pe 23 aprilie 2024 la Craiova

Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la Magnetico Sibiu 2023. „Un studiu indică faptul că ar trebui să avem 3 specialiști de HR la fiecare 200 de angajați"

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

BusinessMark revine la Sibiu cu un nou proiect dedicat comunității locale de HR. Pe 22 noiembrie 2023, afli cum poți atrage candidații potriviți în organizație și ce așteptări au angajații, la Hotel Ramada

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Oradea a conferinței „Magnetico”. „Oamenii nu rămân neapărat în companie datorită banilor, ci pentru că fac parte din comunități în care împărtășesc aceleași valori, aceleași sentimente, același crez”

Pe 2 noiembrie, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge la Timișoara

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Brașov a conferinței „Magnetico”. „Trei din patru români caută sensul și impactul pe care munca lor îl are în societate”
