
Articole care fac referire la Oana Cociasu


Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)

Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice

AstraZeneca România trage un semnal de alarmă despre importanța diagnosticării precoce în cancer prin campania „O nouă realitate. Același cancer”, în colaborare cu Medic One

Oana Cociașu reprezintă România pentru prima dată în Comitetul Executiv al ICAS (The International Council of Advertising for Self-Regulation)
![[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...](https://media.iqads.ro/2021/01/oana-cociasu-bun-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...

Medic One si Mullen România semnează campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital lansată de Zentiva România
![[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic](https://media.iqads.ro/2019/11/oana-cociasu-presedinte-rac-cover-410.jpg)
[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic

Oana Cociasu (Romanian Advertising Council): Anul acesta ne propunem desfasurarea unei campanii de constientizare cu privire la importanta si eficienta autoreglementarii

Nutricia si Medic One au lansat noua generatie in nutritia bebelusilor - Milupa. MullenLowe a asigurat BTL-ul: zeci de ore de montaj, sute de leduri, peste 100 mp de proiectii interactive

Conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”: Autoreglementarea functioneaza si in cazul publicitatii la suplimente alimentare
![[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic](https://media.iqads.ro/2015/01/oana-cociasu-managing-partner-medic-one-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale](https://media.iqads.ro/2014/09/poza1-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale
![[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani](https://media.iqads.ro/2014/04/pitch1-cover-410.jpg)
[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani
