
Articole care fac referire la Novartis
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Novartis

![[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor](https://media.iqads.ro/2024/02/raluca-mihalachioiu-si-simona-dan-managing-partners-the-public-advisors-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor

Digitalizarea medicinei și orașul viitorului, două teme importante dezbătute la summit-urile Virtualized din 23 și 24 noiembrie 2022

Expoziție foto cu portrete ale unor femei care au trecut prin cancer și au învățat să își recâștige feminitatea

Începe o nouă serie de expo-conferințe online Virtualized. Ecosisteme de sănătate și tehnologie durabilă, în dezbateri, la summit-urile Virtualized din noiembrie 2022

Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq

Enel Green Power și Novartis semnează un acord pentru energie 100% regenerabilă, pe o durată de 10 ani

In premiera mondiala, impreuna cu 31 de tari europene partenere, Fundatia Renasterea organizeaza maratonul digital Race for the Cure Romania 2020
![[FIBRA#2 Jury] Aitor Borras (apple tree communications): We can talk about the numerical results of a campaign, about the ROI or whatever you want. But I need more](https://media.iqads.ro/2017/10/aitor-main-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Aitor Borras (apple tree communications): We can talk about the numerical results of a campaign, about the ROI or whatever you want. But I need more
![[Juratii FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): Putem vorbi despre rezultatele numerice ale campaniei, despre ROI sau despre ce vreti, dar am nevoie de mai mult](https://media.iqads.ro/2017/10/aitor-main1-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): Putem vorbi despre rezultatele numerice ale campaniei, despre ROI sau despre ce vreti, dar am nevoie de mai mult

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
![[FIBRA Jury] Olivia Walsh (apple tree communications): I'm always saying “forget the box”, it's not about “thinking outside the box”. There never was a box to begin with](https://media.iqads.ro/2016/04/mg-2103-2-cover-410.jpg)
[FIBRA Jury] Olivia Walsh (apple tree communications): I'm always saying “forget the box”, it's not about “thinking outside the box”. There never was a box to begin with
![[Juratii FIBRA] Olivia Walsh (apple tree communications): Eu spun mereu "Nu va ganditi la cutie", nu conteaza sa "gandesti in afara cutiei". Nu exista si nu a existat niciodata o cutie](https://media.iqads.ro/2016/04/mg-2103-2-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA] Olivia Walsh (apple tree communications): Eu spun mereu "Nu va ganditi la cutie", nu conteaza sa "gandesti in afara cutiei". Nu exista si nu a existat niciodata o cutie

Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania

Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei

IMAGE PR: Am investit timp si resurse in instrumente de masurare si control al productivitatii si rezultatelor obtinute

Rogalski Damaschin Public Relations: Cea mai importanta decizie a anului 2013 a fost repozitionarea propriului nostru brand si asumarea unui anumit mod de a face PR

Publicis Groupe anunta preluarea capitalului majoritar in agentiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo

Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012

Ruxandra Scortea (Action Global Communications) despre bugete: "Companiile sunt precaute, dar continua sa investeasca in mentinerea reputatiei lor"
