
Articole care fac referire la Nicolai Tand


Tazz aduce noi experiențe festivalierilor la UNTOLD 2023: un nou concept de scenă culinară și brățări de festival livrate la domiciliu

TEDxCluj revine și în 2023, aducând umanul în prim plan. Evenimentul va avea loc în 10 iunie 2023 iar tema este … HUMAN

La TEDxCluj 2022, a XI-a ediție, s-a vorbit despre alegerile pe care le facem în viață și despre cât de important este să credem în ele

RO-Wine | The International Wine Festival Of Romania. 10.000 de sticle deschise în două zile la ediția de primăvară

TEDxCluj 2022 - Maratonul de inspirație continuă cu a XI-a ediție, în care speakerii vor vorbi despre alegeri și importanța lor în viața noastră

#MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Noua campanie integrată lansată de Berarii României pentru susținerea sectorului HoReCa afectat de criza Covid-19

Provocarea Heineken® de sărbători, campania care ne învață să ne bucurăm indiferent de situațiile care apar

O zi plină la TEDxCluj 2019 - în comunitatea oamenilor neobișnuiți. Ce se întâmplă la eveniment și ultimele locuri disponibile

Cel mai mare eveniment de streetfood din Europa văzut la TV de 15 milioane de ori și online de 2 milioane de ori în campania de comunicare The Carnival, semnată de Communication ON
![[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-mcdonalds-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație

Bogdan Toacse (McDonald's Romania): Prin comunitatile online, putem evalua obiceiurile de consum, trendurile, interactiunea cu consumatorii sau experienta pe care o oferim clientilor in restaurante

Elena Prodan (EPR Concept): Calitatea principala pe care trebuie sa o aiba un antreprenor in PR este obsesia pentru client

Bilant 2014 in publicitate. Dan Marcu, despre o campanie care l-a provocat pe doua niveluri: vizual si emotional
