
Articole care fac referire la Neversea Festival


Raluca Constantinescu, UNTOLD Universe: Ne-am dorit ca "West Side Christmas Market” și "Planeta Crăciun" să fie locuri magice de Sărbători

Formr Agency lansează Insidr – o serie de evenimente dedicată dezvoltării industriei autohtone de advertising

SocialPedia 65: Totul despre Influencer Marketing în 2024 cu Dr. Alexandra Mircea, Andrei Nebunoiu și Emil Rengle

LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media

În culisele campaniei real time marketing Neversea cu Andrei Nebunoiu: "Mă așteptam să se ducă bine, dar nu mă așteptam să seducă atât de mult"

UNTOLD Creators by Visa, primul proiect comunicat și implementat de unit-ul creativ LINE X DjSuperStore

#WeAreRomania | Cosmin Dragomir & Ștefan Chirițescu: România are o gastronomie interesantă și are nevoie să-și spună povestea

Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni

Full line-up la Rocanotherworld 2024. Artiștii alături de care vom dansa la Iași între 20 și 23 iunie

FameUp anunță implementarea unor soluții bazate pe AI, pentru facilitarea și eficientizarea campaniilor cu micro-influenceri
![[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media](https://media.iqads.ro/2024/03/poza-art-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media
![[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024](https://media.iqads.ro/2024/02/ruxandramicsunescu-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024
![[Rec și la podcast] Monica Tudorache: Am învățat că oamenii ascund povești tare frumoase. Că mereu mai e ceva de descoperit, că există foarte multă frumusețe în vulnerabilitate](https://media.iqads.ro/2023/12/iqads3-cover-410.jpg)
[Rec și la podcast] Monica Tudorache: Am învățat că oamenii ascund povești tare frumoase. Că mereu mai e ceva de descoperit, că există foarte multă frumusețe în vulnerabilitate

Cum a adus Havana spiritul cubanez la Neversea. Robert Chiriță: Havana Club îmbrățișează și celebrează autenticitatea și diversitatea individuală din cadrul comunității și susține creativitatea

Criză gheboasă în entertainment: dacă ești brand mare nu înseamnă că o criză trece ca gâsca prin apă...nu te udă, nu te afectează

iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an

Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea

Studiu Starcom România: spectacolele, târgurile și festivalurile de muzică sunt evenimentele preferate de români în 2023

S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta

Alexandru Militaru, Red Agency: Ești creativ sau nu exiști. Dar orice idee minunată poate deveni mediocră fără implementare pe măsură

Daniel Mancaș: Trebuie să le oferi participanților un spațiu în care se simt confortabil încât să poată absorbi emoția livrată de artist. Și pe urmă sa le oferi o experiență cât mai “wow”

Extasy: peste 80% dintre experiențele pentru timp liber achiziționate sunt destinate cuplurilor și familiilor

UNTOLD UNIVERSE își pregătește expansiunea internațională alături de MOZAIK INVESTMENTS. Principalul obiectiv al parteneriatului vizează extinderea pe piața globală a brandului UNTOLD, începând cu anul 2023

Adrian Mîrlogeanu: A fost un an productiv, cu un volum foarte mare de muncă. 2022 s-a cuantificat în peste 100 de evenimente gândite, dezvoltate și implementate de noi

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

Creative Night Talks – sezonul 5: Interdisciplinaritate, artă contemporană, design de produs & industrii creative

Johny Romano: Stilul caracteristic mie aduce oamenii impreuna, persoane care altminteri nu ar fi avut ceva in comun

Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment

Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
![[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi](https://media.iqads.ro/2022/03/cover-32-cover-410.jpg)