
Articole care fac referire la Nestor


6 experți internaționali și 25 profesioniști locali dezbat cum va arăta viitorul muncii, în cadrul conferinței „Tomorrow@work” – 15 martie 2024

Artă digitală creată cu ajutorul AI, expusă neconvențional în magazinele Altex și Media Galaxy participante

Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația

Cum va arăta munca în viitor și ce putem face pentru a pregăti organizația și departamentul de HR pentru toate schimbările care ne așteaptă?

aggressiON/OFF. Nămol Party la Eforie Colorat. Instalații, performance, muzică experimentală, murale și artă ecologică

BECOMING LANDSCAPE. OUTLANDS. Mesaje cifrate și semne vizibile din aer au apărut în câmpul de papură din Parcul Natural Văcărești

BECOMING LANDSCAPE. microRave în parcul Văcărești. Muzica plantelor și alte situații performative, într-o avanpremieră pentru petrecerile viitorului

Diana Miron: E artă adaptată la natură și nu invers. Folosim mediul hibrid al Parcului Natural Văcărești

BECOMING LANDSCAPE. Parcul Natural Văcărești, reconfigurat ca scenă de un grup de muzicieni și performeri

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT

În noaptea de vineri, 11 octombrie 2019, între 20:30 și 08:00, celebrăm întunericul în cadrul expoziției eveniment NyhTo, marca Raluca Irena. Locație: H3, Popa Nan 82

Medicina, fotografie si healthcomm. Cristina Bobe (SMART MED): Nevoia de comunicare a medicilor, ca entitati individuale, si a cabinetelor mici nu este acoperita de marile agentii

McCann, Agentia Anului la Golden Drum 2011, cu 12 trofee pentru campanii Vodafone si ROM: 4 Grand Prix-uri, 6 Golden Drums si 2 Silver Drums

Castigatorii de la McCann Erickson si Kandia Dulce vorbesc despre cele 9 trofee primite la Cannes pentru “American ROM”
![[UPDATE] McCann Erickson la Cannes Lions 2011: 2 Grand Prix si 2 Gold Lions la Promo&Activation si Direct, 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, Titanium si Gold la Integrated pentru "American ROM"](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14422-cover-410.jpg)
[UPDATE] McCann Erickson la Cannes Lions 2011: 2 Grand Prix si 2 Gold Lions la Promo&Activation si Direct, 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, Titanium si Gold la Integrated pentru "American ROM"

2 medalii de bronz la New York Festivals 2011 pentru doua spoturi radio "Text Kills" ale Grupului Publicis Romania

3 medalii New York Festivals 2011 merg la McCann si "Noul ROM", pentru Marketing Effectiveness, Integrated Media si PR

Grupul Publicis Communications Services Bucuresti primeste Bronz la Epica 2010 pentru spotul radio "Text Kills III", realizat pentru Politia Capitalei
