
Articole care fac referire la Napolact


Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand

Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”

Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

Ana-Maria Diceanu: 2022 pentru Brain 4 Strategy – Anul crizelor devenite noua normalitate, dar și al educației și mental health

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie
![[PR 2022] Ana Diceanu: În 2021 comunicarea internă a fost printre principalele preocupări ale companiilor și asta o să continue și în 2022](https://media.iqads.ro/2022/02/ana-diceanu-cover-410.jpg)
[PR 2022] Ana Diceanu: În 2021 comunicarea internă a fost printre principalele preocupări ale companiilor și asta o să continue și în 2022

Solidar Social, programul umanitar adaptat pandemiei al Asociaţiei Adi Hădean, a donat peste 300.000 de porţii, până în prezent, și a ținut activi profesioniști din HoReCa, un domeniu greu încercat

AMINTIRI GUSTOASE aduce în mediul digital rețetele memorie ale generației Millennials: Măncărurile din copilărie de care ne dor și poftă, se gătesc acum pe Instagram

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități
![[Human, Art & Tech] Iulian Sin: Mi-a venit ideea unui portal către necunoscut și am simțit ca logo-ul George este foarte ofertant](https://media.iqads.ro/2021/06/pjimage15-cover-410.jpg)
[Human, Art & Tech] Iulian Sin: Mi-a venit ideea unui portal către necunoscut și am simțit ca logo-ul George este foarte ofertant

A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie
