
Articole care fac referire la MRM//McCann
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii MRM//McCann


Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
![[Diploma Stories] Georgiana Toea: Noile generatii nu sunt limitate in cunoastere, n-au temere de fail si nu par bantuiti de sindromul impostorului. In era streamerilor & tiktok, fiecare isi valorizeaza unicitatea](https://media.iqads.ro/2024/09/grg-cover-410.jpg)
[Diploma Stories] Georgiana Toea: Noile generatii nu sunt limitate in cunoastere, n-au temere de fail si nu par bantuiti de sindromul impostorului. In era streamerilor & tiktok, fiecare isi valorizeaza unicitatea

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024

“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Cele mai bune agenții de digital din România, premiate pe 28 noiembrie la Gala de Premiere Internetics 2023

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

Cele mai creative campanii se premiază la Gala TOP ADC*RO. Miercuri, 21 iunie, ora 20, la Apollo 111

Arctic câștigă aur la Effie Awards România 2023 cu o campanie centrată pe educarea consumatorilor despre un stil de viață sustenabil

Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate
![[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii](https://media.iqads.ro/2023/04/poza-oltin-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”

Programul Design & SoMe @TheAlternativeSchool incepe in 20 Martie. Destinatie: Cannes Lions pentru Young Creatives

KFC & #TheAlternativeSchool: 15 Martie deadline pentru competiția de stickere. Burse, premii și oportunități pentru creativii de până în 30 de ani

KFC & #TheAlternativeSchool lansează competiția de stickere. Burse, premii și oportunități pentru creativii de până în 30 de ani
![[Refresh creativ] Laura Belc: Suntem o generație de directori de creație care încercăm să facem lucrurile mai bine: să ascultăm mai mult, să criticăm mai puțin, să explicăm “nu”-urile și să fim alături de echipă](https://media.iqads.ro/2023/01/laura-belc-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laura Belc: Suntem o generație de directori de creație care încercăm să facem lucrurile mai bine: să ascultăm mai mult, să criticăm mai puțin, să explicăm “nu”-urile și să fim alături de echipă
![[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților](https://media.iqads.ro/2022/12/roxana-nita-header-iqads-cover-850-cover-410.jpg)