
Articole care fac referire la Mona Opran


Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Reguli de pitch] Mona Opran (Centrade | Cheil): Regulile sunt facute de catre oameni si tot oamenii le incalca. Nimic nu s-a schimbat](https://media.iqads.ro/2019/08/mona-opran-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Mona Opran (Centrade | Cheil): Regulile sunt facute de catre oameni si tot oamenii le incalca. Nimic nu s-a schimbat

Centrade | Cheil închide 2018 cu un nou proiect de portofoliu – relansarea celui mai nou concept Samsung Experience Store, primul din Sud-Estul Europei

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1

S-a lansat AcademIAA - primul program transversal de parteneriat între mediul de afaceri din MarCom și mediul universitar
![[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Mona Opran (Centrade Cheil): Am continuat sa cladim pe ce am inceput anul trecut: integrarea strategiei digitale cu cea de brand](https://media.iqads.ro/2017/01/mona-opran-2017-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Mona Opran (Centrade Cheil): Am continuat sa cladim pe ce am inceput anul trecut: integrarea strategiei digitale cu cea de brand

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Mihai Barsan, Presedinte IAA Romania 2013-2016: Putem sa punem Romania pe harta globala a creativitatii. Felix poate sa aduca in directia Romaniei multa "atentie globala" – o resursa aparent intangibila, dar foarte monetizabila
![[Bilant 2015] Mona Opran (Centrade): Am profitat de noua noastra structura pentru a ne reorganiza oferta de servicii](https://media.iqads.ro/2015/12/untitled8-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Mona Opran (Centrade): Am profitat de noua noastra structura pentru a ne reorganiza oferta de servicii
![[Interni si internshipuri] Mona Opran (Centrade): Cred ca asistam la o maturizare a viitorului angajat din advertising](https://media.iqads.ro/2015/10/interni-cover-410.jpg)
[Interni si internshipuri] Mona Opran (Centrade): Cred ca asistam la o maturizare a viitorului angajat din advertising
![[CV de agentie] Mona Opran, Centrade: Provocarile depasesc subiectul “marime”, provocarile vin cu uriasa rapiditate din alta parte; comunicarea in lumea internetului](https://media.iqads.ro/2015/10/untitled8-cover-800-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Mona Opran, Centrade: Provocarile depasesc subiectul “marime”, provocarile vin cu uriasa rapiditate din alta parte; comunicarea in lumea internetului

UAPR si-a desemnat Comitetul Director pentru urmatorii doi ani. Stefan Iordache este noul presedinte al organizatiei

Ce a invatat Mugur Patrascu in 13 ani de publicitate: Nu poti sa pacalesti publicul cu advertising-ul, nu poti sa te pacalesti ca faci avioane cu bugete mici, nu poti sa pacalesti o relatie cu oameni nepriceputi

Calin Ionescu (R.A.C.L.A.): Da, in publicitate exista precedente de executie cu double POV interactiv. Dar nu in muzica romaneasca si cu atat mai putin in hip-hop
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Mona Opran: Ideile trebuie sa fie fluide, create si validate de mai multi experti care lucreaza impreuna si nu in diferite echipe din diferite agentii](https://media.iqads.ro/2014/09/mona-opran-cover-800-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Mona Opran: Ideile trebuie sa fie fluide, create si validate de mai multi experti care lucreaza impreuna si nu in diferite echipe din diferite agentii

Anne-Marie Obretin a preluat functia de Corporate Communications Officer al Centrade Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei
![[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania](https://media.iqads.ro/2013/12/mona-opran-cover-410.jpg)
[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania

"Cea de-a doua venire" – surprinsa de Saatchi & Saatchi in campania pentru Internet & Mobile World 2013

Metro Romania desfasoara campania integrata "Sacul lui Mos Craciun s-a rasturnat la METRO", dezvoltata de Saatchi & Saatchi X

Saatchi&SaatchiX a dezvoltat campania "Super culoare de la prima aplicare" pentru vopseaua Kraft Brilliant
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Shopper Trends: despre intelegerea cumparatorului cu specialisti de la GfK Romania, Daedalus Group, Grey - G2 si Saatchi & Saatchi X](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14437-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Shopper Trends: despre intelegerea cumparatorului cu specialisti de la GfK Romania, Daedalus Group, Grey - G2 si Saatchi & Saatchi X
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Shopper Trends: despre intelegerea cumparatorului cu specialisti de la GfK Romania, Daedalus Group, Grey - G2 si Saatchi & Saatchi X](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Shopper Trends: despre intelegerea cumparatorului cu specialisti de la GfK Romania, Daedalus Group, Grey - G2 si Saatchi & Saatchi X
