
Articole care fac referire la Molson Coors
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Molson Coors


Bergenbier S.A. a lansat #TraiesteResponsabil, o campanie 360° dedicată consumului responsabil de alcool

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni

Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație
![[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media](https://media.iqads.ro/2023/06/bergenbier-cover-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media

Noi profesioniști se alătură echipei Cargus, cu obiectivul de a consolida compania pentru următorii ani

Peste 400 de profesioniști IT descoperă la DevCon 2022 casca neuronală. Participanții din 5 țări sunt așteptați la eveniment, în format fizic și online

Pe 3 și 4 Noiembrie, va fi live cel mai amplu hub de evenimente online dedicat profesioniștilor IT și developerilor

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Știi să negociezi cu procurementul? Vrei să obții valoare și să eviți presiunea de a închide negocierea cu orice preț ? Vino să înveți de la cel mai bun negociator

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
![[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-albu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media
![[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR](https://media.iqads.ro/2018/12/1dx-33181-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR
