
Articole care fac referire la MOL Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii MOL Romania


Vero Nica: Ținta proiectului CELULAR este să ofere unui număr de 20 de tineri adulți din București și Iași oportunitatea de a participa la crearea unui performance, al cărui conținut artistic să fie generat cu implicarea lor

Retrospective de autor la TIFF: Éric Rohmer, Luis García Berlanga, Iosif Demian și Małgorzata Szumowska

Despre dragoste și alți demoni în filmele Competiției TIFF 2021. Celebrul scenarist Guillermo Arriaga, în juriu

Deschidere aniversară TIFF, la ediția a 20-a: proiecții simultane în 20 de localități din țară, pe 23 iulie

Dezvoltatorul Portico Investments România a vândut șase clădiri din portofoliu în două tranzacții consiliate de Colliers

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore

Ce se întâmplă când așezi un scriitor, un conte sau chiar un membru al Casei Regale, alături de vedetele momentului? Noul sezon al podcastului Cronicari Digitali se lansează astăzi

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Provocările din departamentul de HR în contextul pandemei și viitorul forței de muncă - teme de dezbatere la prima ediție online a „Tomorrow@Work”

Tomorrow@Work se mută în online. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă în noul context de la experți de top

Sunshine Digital va livra servicii complete de comunicare digitală pentru MOL România, pe parcursul următorilor trei ani

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[CSR în 2019] Camelia Ene (MOL Romania): Cele mai multe dintre platformele noastre de CSR s-au transformat în evenimente anuale tradiționale](https://media.iqads.ro/2019/06/camelia-ene-ceo-mol-romania-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Camelia Ene (MOL Romania): Cele mai multe dintre platformele noastre de CSR s-au transformat în evenimente anuale tradiționale

Prin focus pe visual media și social photo sharing, patrimoniul cultural pornește către 1,5 milioane de tineri

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
![[CSR-ul lui 2017] Camelia Ene, MOL: Apreciem parteneriatele prin care reușim să generăm impact real în comunități, de aceea suntem consecvenți în susținerea anumitor cauze, atâta timp cât nevoia există](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-mol-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Camelia Ene, MOL: Apreciem parteneriatele prin care reușim să generăm impact real în comunități, de aceea suntem consecvenți în susținerea anumitor cauze, atâta timp cât nevoia există
