![[Rewind & Play] Mihaela Ganciu: Totul pare că ar putea fi rezolvat de „roboți”, nu? Personal, nu cred că astfel de aplicații pot „rezolva” comunicarea](https://media.iqads.ro/2025/02/16-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Milka
![[Rewind & Play] Mihaela Ganciu: Totul pare că ar putea fi rezolvat de „roboți”, nu? Personal, nu cred că astfel de aplicații pot „rezolva” comunicarea](https://media.iqads.ro/2025/02/16-cover-410.jpg)

Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București

Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal

Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate

WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca

RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie

belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele la un show matinal de stand up pe 9 noiembrie, la 9:00 dimineața

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia
![[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider](https://media.iqads.ro/2022/04/dani-macarie-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider

Primul Live Shopping din FMCG, derulat de BUZZStore pentru Yves Rocher, în parteneriat cu Streams.live
![[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie](https://media.iqads.ro/2021/06/georgiana-nica-plannervmly-r-commerce-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie

Iv cel Naiv: Sa fii scriitor e frumos. Sa traiesti din asta, in Romania e dificil. Asa ca majoritatea scriitorilor traiesc din activitati conexe care includ sau nu scrisul
![[Viața la țară] Raluca Ocean & Radu Alexandrescu: "Amintirile de vară de la bunici sau blogurile de lifestyle cu domnițe în rochițe boho nu corespund neapărat realității”](https://media.iqads.ro/2020/11/raluca-radu-si-roua-cover-410.jpg)
[Viața la țară] Raluca Ocean & Radu Alexandrescu: "Amintirile de vară de la bunici sau blogurile de lifestyle cu domnițe în rochițe boho nu corespund neapărat realității”
![[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet-11-cover-410.jpg)
[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur

BP, Milka si HSBC – brandurile cu cele mai bune reclame in clasamentul Kantar Creative Effectiveness Awards

Marius Comper și începuturile în online: Nu prea mai exista viață personală. Dar exista o atmosferă de grup, de oameni care au o misiune comună

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
![[De ce boicot?] Oana Dobre-Dimofte: Nu mai sunt institutii de presa, sunt doar niste canale prin care curge otrava sub forma de minciuni, dezinformare, manipulare si agresiune](https://media.iqads.ro/2018/03/oana-dobre-cover-800-cover-410.jpg)
[De ce boicot?] Oana Dobre-Dimofte: Nu mai sunt institutii de presa, sunt doar niste canale prin care curge otrava sub forma de minciuni, dezinformare, manipulare si agresiune
![[De ce boicot?] Iulian Comănescu: A evita să bagi bani în România TV și Antena 3 e pur și simplu CSR, nimic mai mult](https://media.iqads.ro/2014/09/foto-iulian-comanescu-cover-410.jpg)
[De ce boicot?] Iulian Comănescu: A evita să bagi bani în România TV și Antena 3 e pur și simplu CSR, nimic mai mult
![[Tricou de designer] O pata de culoare si un astronaut in spatiu pe tricourile semnate de Ionut Stroea](https://media.iqads.ro/2018/03/cover-2-cover-410.jpg)