
Articole care fac referire la Mihnea Gheorghiu

![[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet11-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
![[Refresh creativ] Ruxandra Papuc: Suntem o generație de creativi cu knowledge holistic, de la business needs, la TikTok challenges](https://media.iqads.ro/2022/12/ruxandra-papuc-pic-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Ruxandra Papuc: Suntem o generație de creativi cu knowledge holistic, de la business needs, la TikTok challenges

Mihnea Gheorghiu: Cel mai mare risc e să nu îi pese nimănui. Și de asta 99% din publicitate eșuează in a sea of indifference
![[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta](https://media.iqads.ro/2021/12/fotojet-2021-12-13t104751-114-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

Înainte de Cannes Lions, câțiva dintre cei mai cunoscuți creativi ai planetei vin la iCEE.fest, în 14 si 15 iunie
![[Vizitatori de Romania] Javier Gelpi De-Fez (Momentum): Romania m-a intarit. Simt ca mi-au crescut “cojones”.](https://media.iqads.ro/2018/02/dsc4814-cover-410.jpg)
[Vizitatori de Romania] Javier Gelpi De-Fez (Momentum): Romania m-a intarit. Simt ca mi-au crescut “cojones”.
![[Interviurile FIBRA #2] Mihnea Gheorghiu (Publicis Italia): ”Iubesc România. Nu am plecat din cauza României”](https://media.iqads.ro/2017/12/mihnea-ghoerghiu-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Mihnea Gheorghiu (Publicis Italia): ”Iubesc România. Nu am plecat din cauza României”
![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore

Maruntit din buze? BOALA pe workul altuia? Suferi de "Ciudadvertising", Marghidanule, si esti NETRATABIL!

Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Karla Georgescu a trecut de la zbenguit pe solouri de chitara, la graphic design linistit la birou](https://media.iqads.ro/2016/07/12031494-978908252150682-711853477720263334-o-cover-410.jpg)
[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Karla Georgescu a trecut de la zbenguit pe solouri de chitara, la graphic design linistit la birou

Sebastian Olar ❤ UNTOLD: "The world capital of night and magic" nu e doar o afirmatie publicitara, oamenii care coordoneaza festivalul chiar cred in aceasta misiune
