
Articole care fac referire la Mihai Fetcu


Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director

Festivalul de business al României, Zilele Biz, prezintă cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și sustenabilitate în 2023

Cele mai creative campanii se premiază la Gala TOP ADC*RO. Miercuri, 21 iunie, ora 20, la Apollo 111

Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”
![[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business](https://media.iqads.ro/2022/11/00-poza-landscape-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

Costina Dinulescu: Oty și creionul magic vrea sa trateze problema bullyingului intre copii, dar o face intr-o maniera usor de inteles pentru cei mici

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Rompetrol îndeamnă la responsabilitate, răsplătind eforturile românilor de a face față în continuare izolării

Noile spoturi realizate de Geometry pentru METRO Cash & Carry România: un concurs-spectacol televizat despre programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin

Conceptul unui ambalaj global semnat Geometry România. "Unul dintre puținii numitori comuni ai noștri, ai tuturor, este produsul unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume"
![[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație](https://media.iqads.ro/2018/11/img-8245-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”
