
Articole care fac referire la Mihai Bonca

![[Fabricat în RoMâine] Doru Șupeală: Speranța este catalizatorul celor mai curajoase acțiuni, e ceea ce ne scoate din rutină, ne îndeamnă să încercăm să facem mai mult, mai bine, ne vindecă adeseori oboseala, frustrările și ieșirile nervoase](https://media.iqads.ro/2023/02/doru-supeala-hacking-work-podcast-01-cover-410.jpg)
[Fabricat în RoMâine] Doru Șupeală: Speranța este catalizatorul celor mai curajoase acțiuni, e ceea ce ne scoate din rutină, ne îndeamnă să încercăm să facem mai mult, mai bine, ne vindecă adeseori oboseala, frustrările și ieșirile nervoase
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Mărcile native digital au depășit bolile copilăriei. Au “insights”, tensiune, emoție, cap și coadă, nu contează că trăiesc în mediul online](https://media.iqads.ro/2022/11/mihai-bonca-senior-consultant-brand-architecs-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Mărcile native digital au depășit bolile copilăriei. Au “insights”, tensiune, emoție, cap și coadă, nu contează că trăiesc în mediul online

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Invitați din industrie la cursurile de advertising, branding și marketing de la Universitatea Transilvania din Brașov

Cristian Stoicescu: “Fie ca sunt cinemagraph-uri, animatii sau continut filmat, de fiecare data o facem cu pasiune”

Iulian Bărbulescu și magazinul cu povești. "Cel mai important lucru pe care l-am descoperit în 10 ani de publicitate a fost greșeala de a mă defini drept copywriter”
![[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight](https://media.iqads.ro/2015/08/7-mihai-bonca-emag-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight

Mihai Bonca (eMAG): Indiferent de locul achizitiei, pentru noi, este extrem de important sa devenim o destinatie de informare si sa fim un curator al produselor aflate la vanzare

Leo Burnett Group anunta revenirea Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal printr-o noua campanie

Dupa internship-ul la Leo Burnett, dom' profesor Florin Nechita a pornit sa-si pregateasca studentii
