
Articole care fac referire la Mihai Barsan


Pareto Report | "Ne place să ne plângem, dar România actuală este – cel puțin economic – de la mare distanță cea mai bună versiune a sa"

Constanța Logo Challenge | Mihai Bârsan: Nu putem avea pretenția că facem brandul Constanței - dar îi facem o haină nouă, pe care vrem să o poarte cu cinste

Raportul Pareto lansează ediția 2025. Ieșind din „bulă”, oferă noi perspective asupra consumatorilor români

Se caută un logo pentru Mamaia. Mihai Bârsan & Alex Icodin: Logo-ul trebuie deci să aibă această vibrație, de dragoste de viață, bucurie și sclipire

Pareto Report: acei 20% dintre românii care au cele mai mari venituri generează 32 miliarde de euro, adică 40% din veniturile nete anuale

OMD Mamaia Constanța anunță lansarea concursului public de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia

OMD Mamaia Constanța anunță lansarea concursului public de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia

AI-ul creativ, ACFC agency și Yuki Saaki. O campanie IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Epic Visits premiază câștigătorii Grand Effie 2022 cu o super experiență. Condiția? Agenția și clientul să o trăiască împreună, ca o adevarată echipă

Raportul Pareto, primul studiu dedicat celui mai important segment din populație pentru business, devine disponibil public pe www.paretoreport.ro

Raluca Jianu: Milenialii sunt consumatorii cheie când vine vorba de experiențe memorabile și povești de ținut minte. Sunt consumatorii principali în turismul cu un „factor epic”

Epic Visits lansează un serviciu nou de gift card-uri printr-o campanie inedită cu Muzeul de Artă Recentă

Epic Visits demarează o campanie de finanțare pe SeedBlink. Startup-ul vizează sa obțină 150.000 euro pentru a-și accelera creșterea

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Mihai Barsan: Este timpul ca Effie să-şi accelereze evoluţia. Prin decizia continuării competiţiei în 2020, dăm semnalul că publicitatea contează

Propaganda promovează Ţara Făgăraşului într-unul dintre cele mai importante proiecte de branding regional din România

De sărbători, Timișoreana îți aduce acasă musafir de seamă, în campania dezvoltată de GMP Advertising și Webstyler
![[U-Talks] Mihai Bârsan (URSUS Breweries): Anul acesta, o temă mai mare decât creativitatea a fost conștiința](https://media.iqads.ro/2018/10/ursus-iaa-2-21-cover-410.jpg)
[U-Talks] Mihai Bârsan (URSUS Breweries): Anul acesta, o temă mai mare decât creativitatea a fost conștiința

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018
![[Marketer Profile] Secvente si concluzii din 19 ani de marketing, circa 68% petrecuti in industria berii: Mihai Barsan](https://media.iqads.ro/2018/07/barsan-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Secvente si concluzii din 19 ani de marketing, circa 68% petrecuti in industria berii: Mihai Barsan

IAA. Mihai Bârsan (Ursus Breweries): ”Un brand care nu face lumea mai bună nu are nicio șansă de succes”

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor

URSUS - un portofoliu complet de medalii de aur la World Beer Awards, pentru toate stilurile de bere

URSUS a castigat 2 medalii de aur si cea mai inalta distinctie pe stil de bere la World Beer Awards 2016, pentru trei sortimente

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
