
Articole care fac referire la Mih Lovin


Regina Maria, L2.Agency și SQUAD.Influencers au creat un dans pe TikTok pentru prevenția cancerului de sân
![[Creative Power] Mih Lovin: Energia o generez singur din interior ca urmare a ceea ce descopăr și din ea se duce spre proiecte, idei, oameni](https://media.iqads.ro/2022/08/thumbnail-mih-lovin-2-cover-410.jpg)
[Creative Power] Mih Lovin: Energia o generez singur din interior ca urmare a ceea ce descopăr și din ea se duce spre proiecte, idei, oameni
![[A fost odată în digital] Mih Lovin: Am schimbat complet narativa cu oameni noi, nativi în digiral, fără niciun background anterior în advertising, de niciun fel](https://media.iqads.ro/2022/04/mih-lovin-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Mih Lovin: Am schimbat complet narativa cu oameni noi, nativi în digiral, fără niciun background anterior în advertising, de niciun fel

IAA Young Professionals lansează „Micul eBook al Marelui MarCom” - serie de interviuri cu specialiști din MarCom

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale
![[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol](https://media.iqads.ro/2020/08/68ab0e6b-a061-49d2-8256-9e082190b869-1-cover-410.jpg)
[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol

Totul despre TikTok: UPGRADE 100 Focus, eveniment exclusiv despre noua platformă social media + o emisiune dedicată, la Radio Guerrilla

TikTok a ajuns rapid printre cele mai descarcate aplicatii din iOS si Android, cu peste 2 mld instalari la nivel global si peste 3 milioane in Romania

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Creative VR și Veranda Mall au adus grătarul și micii de Obor în casele românilor, prin Augmented Reality

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram
