
Articole care fac referire la Metro Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Metro Romania


Un an de campanie „Vis de antreprenor” derulată de METRO: zeci de povești reale despre români cu spirit antreprenorial

METRO își consolidează angajamentul față de antreprenori: două dintre cele mai îndrăgite campanii devin mărci înregistrate

Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori

Banca pentru Alimente București inaugurează un nou hub logistic pentru a sprijini mai eficient lupta împotriva risipei alimentare. Mai multe alimente salvate, mai multe vieți ajutate

Concluziile profesioniștilor invitați la conferința anuală „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”

METRO aduce România mai aproape de cei care vor să o exploreze prin „România: Ghid de Turism”, aflat la a patra ediție

Cea de-a VII-a ediție a conferinței „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”: Profesioniști din domeniu discută, pe 17 aprilie, despre cum vor evolua business-urile din aceste sectoare în următorii ani

Top 5 criterii cu cea mai mare și cea mai mică relevanță în procesul de recrutare al candidaților. Peste 7.000 de joburi la Angajatori de TOP București

METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România

Cea mai mare rețea de antreprenori independenți, LaDoiPași, a sărbătorit recordul de 2000 de magazine în România, alături de mii de parteneri LaDoiPași

Cele mai bune 60 de programe de internship din România votate de studenți și proaspăt absolvenți. Peste 46% dintre angajatori îi aleg pe tinerii care au urmat în trecut programe de internship

Campania #UitaDeGatit susține industria gastronomică. METRO România te îndeamnă să comanzi meniul de Crăciun de la restaurantele preferate

Șefii Lidl și METRO, la aceeași masă cu reprezentanții autorităților, într-un dialog deschis despre risipa alimentară

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Agenția Dare Digital devine partenerul strategic al METRO România pentru comunicarea în mediul digital
